آقای عراقچی شما کار خود را کردید و نتیجه اش را دیدید. لطف کنید دیگر کنار بایستید و در کار نیروهای نظامی کشور دخالت نکنید. اگر کسی شرف داشته باشه الان صحبت از آتش بس و گفتگو با شیاطین نخواهد کرد. تک تک نظامیان و غیرنظامیان آمریکایی در منطقه و تمام اماکن آنها باید نابود شوند.