همان سیستم فریب در برجام داره پیاده میشه ، فریب نظام و مردم توسط عناصر غرب زده دوتابعیتی و مزدور
@user170910099307852889620 فروردین 1405تعليقًا علىهمان سیستم فریب در برجام داره پیاده میشه ، فریب نظام و مردم توسط عناصر غرب زده دوتابعیتی و مزدور
@behnamCh20 فروردین 1405الان یک عده میان و دم از وحدت و رضایت رهبر و ... میزنند.وحدت منافاتی با پیگیری، مطالبه، دقت و هوشیاری ندارد.ما تجربه خوبی از مذاکرات نداریم. عقل سلیم هم مذاکره با عهد شکن را نمی خواهد، علنی شدن، یکی از راههای بستن مسیرهای سوء استفاده است.
@va_Ahang20 فروردین 1405تعليقًا على واربعین رهبر شهید در روستاهای حومه غربی دیشموک
با هماهنگی حوزه مقاومت بسیج دیشموک، مراسم اربعین رهبر شهید جمهوری اسلامی ایران همزمان با سراسر کشور و جهان اسلام در روستاهای حومه غربی دیشموک برگزار شد.إظهار هذا الموضوع
@user170910014533124767120 فروردین 1405تعليقًا علىبا این مماشات و تهدیدهای پوچ و توخالی در خصوص اتفاقات اخیر، فکرای دیگه ای به ذهن آدم میادا
@user170910099307852889620 فروردین 1405تعليقًا علىخیلی معادله سادست ! رهبر شهید مذاکره با آمریکا رو غیرشرافتمندانه و بن بست میدونست یا نه ؟! تمام . بحث های خاله زنکی رو بگذارید کنار ، همه چیز روشنه ، همان طیف دو تابعیتی و غرب زده در برجام مانند همان موقع متن توافق اصلی رو رو نمیکنن برای فریب مردم و نظام!
@Pirouziran20 فروردین 1405در زمان صلح هم به مردم دروغ میگفتیندروغی که گفتین راز جنگی نبود از اول میتونستین بگین تصمیم بازگشایی یا بستن تنگه ویا مذاکره و آتش بس در خلال جنگ برعهده تصمیمگیرانه و تصمیمگیران بر اساس مصالح کشور تصمیم خواهند گرفت.. ولی سختتونه مردم رو فریب ندین دروغ نگین .. اینو همه میدونیم چون عادت کردین دیگه
@user170910101501346055520 فروردین 1405تعليقًا علىببینید دوستان در جنایت کار بودن اسرائل و امریکا هیچ شکی نیست ولی ما باید واقعیت ها رو قبول کنیم. اسمان ما کاملا دسته اوناست. نصفه شب جنگنده می اومد واقعا ترسناکه. نه پناهگاهی نه ضد هوای نه جنگنده ای هر کجا دلش خواست می رفت و می اومد. نیروی دریایی که نداریم. روسیه و چینم که یه مشت لاشخورن فقط منافع خ
@user170910003749872639720 فروردین 1405تعليقًا علىانشالله همانگونه درمیدان ملت ایران ورزمندگان اسلام کم نگذاشتن مسولین ودولت مردان شگفتی بیافرینن بحق فاطمه زهرا (ع)
@user17757280332420 فروردین 1405تعليقًا علىبلاخره این ۲ هفته آتش بس هم میگذره. توافق انجام بشه که مفادش رو آمریکا شفاف اعلام میکنه و ایران هم شفاف میشه. توافق که نمیشه کرد و موشکی و غنی سازی و منطقه رو تقدیم آمریکا نمیکنیم.. ولی اگر توافق نشه و جنگ دوباره شروع بشه بدجوری اعتماد ملت کف خیابون رو از دست میدین. از هر جور صلاحه
@IRAN55555020 فروردین 1405تعليقًا علىبرجام یادتون هست؟!آقایون دولت گفتند ما پیروز شدیم!!!آخرش گندش در آمد که چه فاجعه ای بوده برجام.و چه قدر ظریف و روحانی به مردم دروغ گفتن!!!!!!!😡😡😡😡
@Yahossin11020 فروردین 1405تعليقًا علىدوباره خودتون گول بزنید هربار که مذاکره شده بدتر شده بهتر نشده یا راه رهبر شهيد را ادامه بدید یا راه خائنین به وطن را در برجام که سند داشت پاره شد حالا باکلام لفظی تعهد گرفته شده چه خواهد شد کما که در مصاحبه ها ترامپ و تعهدات ۱۰ بندی متعهد نبوده قطعا دشمن به دنبال ترور بیشتر سران کشور است.
@Alipouraval20 فروردین 1405تعليقًا علىسعی کنید توی مذاکرات هرجوری که میشه توافق کنید فقط تضمین عدم حمله بگیرید و خسارت مالی.بقیه موضوعات زیاد مهم نیستن.به فکر جان مردم و اقتصاد فروپاشیده و زیرساختهای نصف و نیمه مانده باشید.اونا نه اجازه غنی سازی خواهند داد نه نیابتی نه موشک دور برد.غیر این عمل کنید فروپاشی نظام نزدیکه و لاشخورها در کمین
@Rezatalei20 فروردین 1405تعليقًا علىطرف اسرائیلی با نقض ده ها باره آتش بس در #لبنان حمام خون و کشتار وسیع راه انداخته است، آنوقت بعد از ۲۴ ساعت بجای واکنش در خور دادن:#پزشکیان: آتش بس شامل لبنان نیز است و ما در کنار برادران و خواهران لبنانی خواهیم ماند؛#قالیباف: نقض آتش بس در لبنان با پاسخ قاطع ما مواجه می شود.خدایی ما را سرکار…أظهر المزيد
@user1772446478720 فروردین 1405تعليقًا علىقانع شدم. جدی میگم ، خدای نکرده مسخره نمیکنم.انشاالله پیروزی تمام و کمال جبهه مقاومت رو شاهد باشیم.
@IranAbadTaAbad20 فروردین 1405تعليقًا علىبه به،حرف دل ما (حداقل بنده) رو زدید، ما نمیدونیم چی هست، و کاملا هم درست هست، ولی مذاکره با دشمن دروغگو و بد عهد اشتباه هست، شاید یک توجیهی باشه که بنده حقیر نمیدونم، ولی در ظاهر که با افکار من مذاکره و آتش بس همخوانی ندارد. امیدوارم که تصمیم صحیح گرفته بشه. باید حمله غافل گیرانه کنیم
@Marpu20 فروردین 1405وقتی دشمن ی روز نگذشته زده زیر چندتا از بندهای مذاکره دیگه ادامه اون چه معنایی داره !؟؟هر گاه تونستید با شیطان در وجود خودتون به صلح برسید با این شیاطین هم میتونین ... امیدوارم زمانی بفهمید که خدا روشو ازمون برنگردونده باشه