20 فروردین 1405

نگرانی مردم از پشت‌پرده‌های مذاکره / آیا مردم نامحرمند؟

همزمان با توقف دو هفته‌ای جنگ و طرح اخبار تازه از مذاکرات، در فضای عمومی کشور موجی از نگرانی و بی‌اعتمادی نسبت به اتفاقات پشت‌پرده شکل گرفته است. اما سوال این است واقعیت میدان چیست؟
به به،‌حرف دل ما (حداقل بنده) رو زدید، ما نمیدونیم چی هست، و کاملا هم درست هست، ولی مذاکره با دشمن دروغگو و بد عهد اشتباه هست، شاید یک توجیهی باشه که بنده حقیر نمیدونم، ولی در ظاهر که با افکار من مذاکره و آتش بس همخوانی ندارد. امیدوارم که تصمیم صحیح گرفته بشه. باید حمله غافل گیرانه کنیم
16:02 - 20 فروردین 1405

12 واکنش
3653 بازدید