@Start20 فروردین 1405در پاسخ به وبا مذاکره ، این مشکلاتی که گفتین باز هم سر جاش هست. چاره کار از اول این بود که هزینه حمله به کشور رو برای همه دنیا بالا ببریم.
@Janfadaaye_rahbar20 فروردین 1405در پاسخ به وپس چرا وقتى جنگ قطعى بود توافق نكردند؟سر ايران ما قمار كردند؟اون موقع همه فرودگاه ها سالم بود،نيروى دريايى داشتيم،فولاد و پتروشيمى هامون سالم بود..همه اش رفتالان توافق فقط يه معنى داره اونم اينه كه قاليباف خائن قدرت رو از دست نده.ما تا انتقام خون رهبر و همه شهيدامون رو نگيريم راضى نميشيم.