20 فروردین 1405

نگرانی مردم از پشت‌پرده‌های مذاکره / آیا مردم نامحرمند؟

همزمان با توقف دو هفته‌ای جنگ و طرح اخبار تازه از مذاکرات، در فضای عمومی کشور موجی از نگرانی و بی‌اعتمادی نسبت به اتفاقات پشت‌پرده شکل گرفته است. اما سوال این است واقعیت میدان چیست؟
ببینید دوستان در جنایت کار بودن اسرائل و امریکا هیچ شکی نیست ولی ما باید واقعیت ها رو قبول کنیم. اسمان ما کاملا دسته اوناست. نصفه شب جنگنده می اومد واقعا ترسناکه. نه پناهگاهی نه ضد هوای نه جنگنده ای هر کجا دلش خواست می رفت و می اومد. نیروی دریایی که نداریم. روسیه و چینم که یه مشت لاشخورن فقط منافع خ
15:57 - 20 فروردین 1405

93 واکنش
13٫8k بازدید



4 پاسخ

@user170910007464662938120 فروردین 1405
انگار خود شما هم دست کمی از چین و روسیه ندارید

@user17712405095720 فروردین 1405
پس چرا از اول تسلیم نشدیم

@Start20 فروردین 1405
با مذاکره ، این مشکلاتی که گفتین باز هم سر جاش هست. چاره کار از اول این بود که هزینه حمله به کشور رو برای همه دنیا بالا ببریم.

@Janfadaaye_rahbar20 فروردین 1405
پس چرا وقتى جنگ قطعى بود توافق نكردند؟سر ايران ما قمار كردند؟اون موقع همه فرودگاه ها سالم بود،نيروى دريايى داشتيم،فولاد و پتروشيمى هامون سالم بود..همه اش رفتالان توافق فقط يه معنى داره اونم اينه كه قاليباف خائن قدرت رو از دست نده.ما تا انتقام خون رهبر و همه شهيدامون رو نگيريم راضى نميشيم.