محتوا ذرت بخریم یا سویابسه آقا بزنین بزنین بزنین این حرامی ها صد بار نقض کردن بزنین
@Saeid_rafiei1 ساعت پیشدر پاسخ بهمحتوا ذرت بخریم یا سویابسه آقا بزنین بزنین بزنین این حرامی ها صد بار نقض کردن بزنین
@poyan13691 ساعت پیشدر پاسخ به🔻این ادعایی که آقای منان رئیسی درباره جلسه شعام کردندواقعیت داره یا نه؟چرا روابط عمومی ریاست جمهوری پاسخی نداد؟
@F_f_f1 ساعت پیشدر پاسخ بهجمع ......کاش میشد راحت دهان رو وا کردبرای جمع حاضر بصیرت میطلبمسه قوه جمع میشید نمیتونید یه کشور و بگردونید
@Jamkaran_313_611 ساعت پیشدر پاسخ بهعزیزان سران قوا برگزاری جلسه در این شرایط امنیتی که مجلس شورای اسلامی هم به همان علت تعطیل است نگران کننده نیست؟!
@user1781374294291 ساعت پیشدر پاسخ بهکیهان: افزایش قیمت نان مشکوک است؛ نهادهای امنیتی ورود کنند️ بنابر برخی گزارشها، دستور به گرانی نان، تحت تاثیر مشاورههای چند نفر رخ داده که نهادهای امنیتی باید روی آنها بیشتر از حالت عادی، حساس باشند...
@user1782001890171 ساعت پیشدر پاسخ بهشعام هر که باشد در اینجا قابل دفاع نیست به ضرب و زور استدلال و حرف و ترساندن و ناله کردن که وضع کشور اینست رای جمع کردند در مقابل نظر رهبر . نشستند و گفتند و برخاستند در مقابل نظر رهبر برخاستند . افتخار ندارد . اسمش را هرجه می خواهی بگذار دلسوزی ....
@Kiao0o1 ساعت پیشدر پاسخ بهای کاش اداره کشور هم تماما در دست سپاه بوداگر سیاست مدار بودن یعنی بده بره،
@user1778043880411 ساعت پیشدر پاسخ بهمحمد منان رئیسی،نماینده قم:شما خبر ندارید،من خبر دارم؛یک بزرگواری در جلسه فرماندهان نظامی را تهدید کرد اگر این که من میگویم نشود من دیگر نیستم!من میروم،فرماندهان نظامی سر دوراهی گیر کردند،اگر مخالفت میکردندآن بزرگوار میرفت و کشور دچار خلع سیاسی میشد،آخر بین بد و بدتر گزینه بد را انتخاب کردند!
@mtnic1 ساعت پیشدر پاسخ بهمدیونید درباره گرانی ها صحبت کنید راستی نون داره کم کم دست نیافتنی میشه درباره حجاب هم دیگه نمیخواد صحبت کنید چون دیگه مسئله شده برهنگی اونم یکیاز خدا باخبر پیدا میشه جلوش وایمیسه
@user1782001890171 ساعت پیشدر پاسخ بهپزشکیان آیا منان ربیسی واقعا راست می گوید یا دروغ می گوید . اگر اینگونه است به قول حضرت امام ره وای به روزی که مردم باطن ما را بدانند .
@Sarbazevelayatmadar1 ساعت پیشدر پاسخ بهاقایان بعد نشست در مورد بد عهدی امریکا که دوباره زد و اسقاطیل که میگه نمیرم از لبنان نظری چیزی نداشتن ؟ دیگه محکوم کردن هم زشت شده ؟ یا میترسن محکوم کنن خرابکاری خودشون کار دستشون بده
@user1739549353351 ساعت پیشایران بعد از این جنگ نیاز به خون تازه در رگ هاش داره. آقای پزشکیان خودت استعفا بده یا هر کسی می تونه محترمانه ایشون رو در پست دیگری قرار بده تا رهبر جدیدمون هم شاید بتونند فضای ابتکار بیشتری داشته باشند. باید تغییرات اساسی بدیم. پزشکیان بدترین دکتر برای ایران بود و نفس بودنش مثل یه گل به خودی بود.
@user1782001890171 ساعت پیشدر پاسخ بهپزشکیان ما جنگیدیم یا دفاع کردیم که می گی هرکی می جنگه پای لرزش می شینه پزشکیان اینکه نمی توانیم نفت صادر کنیم کی محاصره کرده آمریکا کی جلو شکستن محاصره را گرفته دست وپای نظامی ها را بسته شما . چرا فریاد بر سر کسی می کشی که از اصول حرف می زنه . شنیدن کلام رهبر چقدر سخت است برای شما
@user17084163755259 دقیقه پیشدر پاسخ بهقالیباف از طرف کدوم قوه تو جلسه شرکت کرده ؟ مجلس تعطیل رئیس نمی خواهد ؟ احتمالا موضوع گفتگو گران کردن آب و برق و بنزین بوده چون کمبود داریم و از طرف دیگر یارنه زیادی که از جیبمون به ملت می دهیم و قیمت جهانی این اقلام ۱۰ تا ۱۲ برابر ایرانه آخه ملت ایران خیلی ملت اسرافکار وناشکری هستند