نشست سران سه‌قوه به میزبانی پزشکیان برگزار شد

نشست سران سه‌قوه با حضور رؤسای قوای مجریه، مقننه و قضائیه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نشست سران سه‌قوه با حضور رؤسای قوای مجریه، مقننه و قضائیه به میزبانی مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور، برگزار شد.
پایان پیام/
17:04 - 6 تیر 1405
سیاست

1 بازنشر11 واکنش
47٫1k بازدید



53 پاسخ

@Saeid_rafiei3 ساعت پیش
در پاسخ به
محتوا ذرت بخریم یا سویابسه آقا بزنین بزنین بزنین این حرامی ها صد بار نقض کردن بزنین

تصویر نمایه‌ی ‌رضا پویا‌
@poyan13693 ساعت پیش
در پاسخ به
🔻این ادعایی که آقای منان رئیسی درباره جلسه شعام کردندواقعیت داره یا نه؟چرا روابط عمومی ریاست جمهوری پاسخی نداد؟

@F_f_f3 ساعت پیش
در پاسخ به
جمع ......کاش میشد راحت دهان رو وا کردبرای جمع حاضر بصیرت میطلبمسه قوه جمع میشید نمیتونید یه کشور و بگردونید

تصویر نمایه‌ی ‌فاتح‌
@Jamkaran_313_613 ساعت پیش
در پاسخ به
عزیزان سران قوا برگزاری جلسه در این شرایط امنیتی که مجلس شورای اسلامی هم به همان علت تعطیل است نگران کننده نیست؟!

@user17091003470077489923 ساعت پیش
در پاسخ به
سران سازش

@user1781374294293 ساعت پیش
در پاسخ به
کیهان: افزایش قیمت نان مشکوک است؛ نهادهای امنیتی ورود کنند️ بنابر برخی گزارش‌ها، دستور به گرانی نان، تحت تاثیر مشاوره‌های چند نفر رخ داده که نهادهای امنیتی باید روی آنها بیشتر از حالت عادی، حساس باشند...

@user1782001890173 ساعت پیش
در پاسخ به
شعام هر که باشد در اینجا قابل دفاع نیست به ضرب و زور استدلال و حرف و ترساندن و ناله کردن که وضع کشور اینست رای جمع کردند در مقابل نظر رهبر . نشستند و گفتند و برخاستند در مقابل نظر رهبر برخاستند . افتخار ندارد . اسمش را هرجه می خواهی بگذار دلسوزی ....

تصویر نمایه‌ی ‌فقط برای ایران  ( ارادتمند علی خضریان وطن پرست واقعی )‌
@Kiao0o3 ساعت پیش
در پاسخ به
ای کاش اداره کشور هم تماما در دست سپاه بوداگر سیاست مدار بودن یعنی بده بره،

@user1778043880413 ساعت پیش
در پاسخ به
محمد منان رئیسی،نماینده قم:شما خبر ندارید،من خبر دارم؛یک بزرگواری در جلسه فرماندهان نظامی را تهدید کرد اگر این که من می‌گویم نشود من دیگر نیستم!من می‌روم،فرماندهان نظامی سر دوراهی گیر کردند،اگر مخالفت می‌کردندآن بزرگوار می‌رفت و کشور دچار خلع سیاسی می‌شد،آخر بین بد و بدتر گزینه بد را انتخاب کردند!

@mtnic3 ساعت پیش
در پاسخ به
مدیونید درباره گرانی ها صحبت کنید راستی نون داره کم کم دست نیافتنی میشه درباره حجاب هم دیگه نمیخواد صحبت کنید چون دیگه مسئله شده برهنگی اونم یکیاز خدا باخبر پیدا میشه جلوش وایمیسه

تصویر نمایه‌ی ‌سرباز و فدائی ولایت فقیه‌
@Sarbazevelayatmadar3 ساعت پیش
در پاسخ به
اگه اینقدر امن هست چرا مجلس تعطیل هست

تصویر نمایه‌ی ‌رضا‌
@RezoF3 ساعت پیش
در پاسخ به
انشاالله تصمیم درست رو بگیرین

تصویر نمایه‌ی ‌حی علی الاصول‌
@Abbas_N1103 ساعت پیش
در پاسخ به
آیندگان از شما به نیکی نام نخواهد برد!

@user1782001890173 ساعت پیش
در پاسخ به
پزشکیان آیا منان ربیسی واقعا راست می گوید یا دروغ می گوید . اگر اینگونه است به قول حضرت امام ره وای به روزی که مردم باطن ما را بدانند .

تصویر نمایه‌ی ‌سرباز و فدائی ولایت فقیه‌
@Sarbazevelayatmadar2 ساعت پیش
در پاسخ به
اقایان بعد نشست در مورد بد عهدی امریکا که دوباره زد و اسقاطیل که میگه نمیرم از لبنان نظری چیزی نداشتن ؟ دیگه محکوم کردن هم زشت شده ؟ یا میترسن محکوم کنن خرابکاری خودشون کار دستشون بده

@user1739549353352 ساعت پیش
ایران بعد از این جنگ نیاز به خون تازه در رگ هاش داره. آقای پزشکیان خودت استعفا بده یا هر کسی می تونه محترمانه ایشون رو در پست دیگری قرار بده تا رهبر جدیدمون هم شاید بتونند فضای ابتکار بیشتری داشته باشند. باید تغییرات اساسی بدیم. پزشکیان بدترین دکتر برای ایران بود و نفس بودنش مثل یه گل به خودی بود.

@user1782001890172 ساعت پیش
در پاسخ به
پزشکیان ما جنگیدیم یا دفاع کردیم که می گی هرکی می جنگه پای لرزش می شینه پزشکیان اینکه نمی توانیم نفت صادر کنیم کی محاصره کرده آمریکا کی جلو شکستن محاصره را گرفته دست وپای نظامی ها را بسته شما . چرا فریاد بر سر کسی می کشی که از اصول حرف می زنه . شنیدن کلام رهبر چقدر سخت است برای شما

@user1782001890172 ساعت پیش
در پاسخ به
کم کم عدم کفایت سیاسی بعضی ها معلوم می شود

@user1708416375522 ساعت پیش
در پاسخ به
قالیباف از طرف کدوم قوه تو جلسه شرکت کرده ؟ مجلس تعطیل رئیس نمی خواهد ؟ احتمالا موضوع گفتگو گران کردن آب و برق و بنزین بوده چون کمبود داریم و از طرف دیگر یارنه زیادی که از جیبمون به ملت می دهیم و قیمت جهانی این اقلام ۱۰ تا ۱۲ برابر ایرانه آخه ملت ایران خیلی ملت اسرافکار وناشکری هستند