@javadshir25 فروردین 1405باید همون لحظه که اسراییل توافق آتش بس رو قبول کرد اما اولین حمله رو به حزب الله زد، موشک بارانش می کردیم.اینطوری جری نمی شد بعد چند ساعت شیعیان ضاحیه رو قتل عام بکنه.واسه چی اتش بس رو قبول کردیم؟ چون گفتیم اینی که ما میگیم رو قبول کنید، که قبول کردن. اما بعد چند ساعت نقض کردنپس چرا ادامه می دیم
@Mehdi111125 فروردین 1405در پاسخ بهبه بهترین صورت ممکن بیان نمودید ، با تشکر از دکتر پزشکیان رئیسجمهور محترم
@Vatanparast_sabour25 فروردین 1405در پاسخ بهچه قشنگ گفتی 😅😅همه این کشورها پیشینه تاریخی غنی دارند،البته ایتالیا و ترکیه یه جورایی جفتشون روم و امپراطوری بیزانس،روم شرقی و غربی هستند اما خب تمدن داشتند،بخشی از ترکیه هم که تمدنش با ایران یکیهولی در برابر امریکای ۳ قرنه و صهیونهای کمتر از ۱ قرن خوب نوشتیخوشم اومد😅
@user17757485667025 فروردین 1405در پاسخ بهدرخواست تصویب قانون تمدید خودکار قراردادهای اجاره در زمان جنگمطالبهدرخواست تصویب قانون تمدید خودکار قراردادهای اجاره در زمان جنگ
یک پیشنهادی داشتم. در زمان کرونا دولت و ستاد مبارزه با کرونا مصوبه ی رو به نفع مستاجرین تصویب کردند که قراردادهای اجاره خونه خود به خود برای یک سال بعد تمدید شدند (با افزایش تا سقف ۲۵ درصد). با توجه به این که دشمنان با جنگ تحمیلی سوم (جنگ_رمضان ) شرایطی به ایران تحمیل کردند که حتی از همه گیری کرونا هم بدتر هست. و چه بسا دشمنان سرزمینی ایران به آتش بس دو هفته ای هم پایبند نمانند انتظار میرود دولت مجددا مصوبه مشابه جهت حمایت از مستاجران تصویب کند. خواستم این مطالبه رو از هئیت محترم دولت یا مجلس محترم شورای اسلامی از طریق خبرگزاری فارس مطرح کنم: با عنایت به وضعیتی که از جانب دشمنان سرزمینی ایران به کشور تحمیل شده است فضای کسب و کار کشور دچار نارسائی های شده است که اثر مستقیم آن اختلال در درآمدهای مردم است. در این وضعیت ایران و ایرانیان برای بیش از 40 روز وارد یک جنگ ناخواسته شدند که چاره ای جز دفاع تمام قد از کیان ایران نداشته و ندارند. با توجه به شرایط جنگی آن هم با دشمنی غیر متعارف که آمادگی خود را برای ارتکاب به جنایات جنگی رسما اعلان کرده است از دولت محترم یا مجلس شورای اسلامی درخواست می شود درست مانند مصوبه ی که در سال 1399 توسط ستاد مبارزه با کرونا تصویب شد و به موجب ان مالکین املاک مسکونی در کلانشهر تهران تنها تا 25 درصد و در سایر کلانشهرها تا 20 درصد و در سایر شهرها تنها تا سقف 15 درصد حق افزایش مبلغ اجارهبها را داشتند، در حال حاضر نیز به دلیل ضرورت حمایت از اقشار آسیبپذیر مجددا مصوبه ی مشابه تحت عنوان: قانون تمدید اجاره در زمان جنگ و تا 6 ماه بعد از اتمام جنگ به صورت اجباری، تصویب شود تا طی این مدت قرادادهای اجاره رسمی و غیر رسمی بلا استثنا به صورت خودکار و اتوماتیک تمدید شوند تا اقشار مستاجر دچار التهاب تخلیه ملک و گشتن دنبال آپارتمان جدید در زمانی که دشمن از بمباران مناطق مسکونی هیچ گونه ابایی نداشته (و ای بسا که به اتش بس هم پایبند نباشد) نشوند و ضمنا در شرایط نامناسب اقتصادی دچار ضرر و خسران مضاعف نشوند. با تشکر عزیزان هم وطن لطفا از این مطالبه حمایت کنید.
سازمانها و نهادهای دولتی و قوه قضاییه، رئیس جمهور و هئیت دولت.، سخنگوي دولت، مستاجران، مجلس و قوه قضائیه، نمایندگان مردم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، صاحبان املاک مسکونی و تجاری
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@AgainstDarkness25 فروردین 1405.irتیکیتاکای اسپانیا با محور مقاومت
تیکی تاکای اسپانیا با محور مقاومت هم از لطفهای خدا و رویشهای این تغییر جایگاهی کشورها در لیگ جهانی است. کاروان صمود روز گذشته از سواحل اسپانیا راه افتاد. اسپانیا، بزن که خوب میزنی.
@Dorood25 فروردین 1405در پاسخ بهآقای پزشکیان ۲۰ درصد به حقوق اضافه کردی در عوض خدمات پزشکی و دارویی ۱۰۰ درصد و کالا و اجناس دیگر از ۳۰ تا ۸۰درصد تو همین فرودین گران شده اند گرانی ماه های آینده هم جای خود
@user17696202664625 فروردین 1405در پاسخ بهمردم هیچ اهمیتی نمیدن که قیمت نفت و ینزین در آمریکا و دنیا رفته بالا ، برای مردم اقتصاد خودشون مهمه ، گرونی داره غوغا میکنه
@user17734720997325 فروردین 1405در پاسخ بهبا تقدیم بهترین درود ها بر سیاستمدار با شرافت و آزاده جناب دکتر پترو سانچز نخست وزیر محترم کشور دوست و برادر اسپانیا
@MohammadMostafu25 فروردین 1405«پزشکیان» همهش توی موضع انفعاله؛معذرتخواهی یا تشکر.محکم باش!با قدرت صحبت کن.هنوز هم فکر میکنه حیوانات درندهی جنگل، برای گریه و زاریش ترحم میکنند ...
@offensive25 فروردین 1405در پاسخ بهفکر کن به کشوری که شمال ایرانو پودر کرد و با زور جداش کرد، علاوه بر اون پر از الکلی مریض روانی و وحشی تر از صهیونیست هاست بگی اصالت تمدنی داره😂#اینترنت #جنگ #اینترنت_آزاد
@ebnelhussain25 فروردین 1405در پاسخ بههم اکنون جلسه مستقیم دولت لبنان با صهیونیست و آمریکا آن هم در خاک آمریکا ! دیگر همه دنیا آگاه شدن دوره جنگ و درگیری تمام شده اما سیاستمداران ایرانی هنوز نفهمیدن یا خودشون رو به نفهمی زدن ! چون شواهد میگه بدشون نمیاد بدبختی قشر ضعیف و متوسط جامعه رو ببینن
@user17751230107025 فروردین 1405در پاسخ بهاگر رئیسجمهور کشور جلیلی یا احمدینژاد بود از 24کشور باید تقدیر می شد
@Saman_sh25 فروردین 1405در پاسخ بهاستفاده از اموال مصادره شده وطنفروشان جهت بازسازی منازل آسیب دیده جنگمطالبهاستفاده از اموال مصادره شده وطنفروشان جهت بازسازی منازل آسیب دیده جنگ
با توجه به حجم خرابی های به وجود آمده در منازل مسکونی در جنگ، شرایطی جهت استفاده از اموال مصادره شده وطن فروشان برای بازسازی منازل آسیب دیده در جنگ فراهم شود.
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئول
@Badbakht425 فروردین 1405در پاسخ بهادمین فارس ، مگه تو ایرانی نیستی مگه تو یا خانوادت نیاز به اینترنت یکی از مهم ترین عوامل زندگی ندارن مگه تو ایرانی نیستی چرا بن می کنیشما خواهان صدای آزاد نیستیدبه امید دیده شدن این پاسخ#اینترنت #اینترنت_آزاد #صدای_خاموش #خبرنگار_خاموش #زندگی_آزاد
@IranianCivilisation25 فروردین 1405در پاسخ بهسیلبیریتیهای ساکت در قبال تجاوز به ایران را در بخشی از سایت حافظه ما معرفی کنیدمطالبهسلبریتی های ساکت در تجاوز به ایران را به حافظه ما معرفی کنید
ضمن تشکر از ایجاد سایت https://hafezehma.ir/ که خائنین وطن و رقاصه های متجاوزین را برای همیشه در تاریخ ثبت و آنان را به مردم معرفی مینماید ، تقاضا داریم سلیبیریتیها، هنرمندان ، ورزشکاران و افراد مشهوری که کاملا سکوت عامدانه در مورد تجاوز به وطن کرده اند را نیز در بخش جداگانه ای از سایت ثبت کرده یا امکان ثبت آنان را به کاربران بدهید. از آنجا که افراد مشهور حتی سکوتشان نیز میتواند به عنوان نوعی همراهی با دشمن یا حداقل عدم همراهی با میهن برداشت شود ، اینکار کاملا اخلاقی و لازم میباشد. پاینده ایران ، شیعه، رهبر
یگان های سایبری نیروهای مسلح، کارگروه ساماندهی فضای مجازی، سایت حافظه ما، فعالین فضای مجازی
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@user170910171589689443825 فروردین 1405در پاسخ بهنباید اتش بس دروغین و مذاکره فریب رو میپذیرفتیم اسرائیل و ترامپ همش تو فکر جنگ و ترور و توطئه هستن۔همه دنیا اینو میدونن ولی ما به طرز عجیبی پایبند اتش بس هستیم تا یصبح دیگه با خبر جنگ و ترور روبرو بشیم
@user17759137672225 فروردین 1405در پاسخ بهکاش همونجور که گفتن اتش بس با ایران شامل حزب الله عزیز نمیشه جوری رژیم جعلی رو میزدیم که تو تاریخ موندگار شه میگقتیم اتش بس مام شامل رژیم کودک کش نمیشه