درخواست تصویب قانون تمدید خودکار قراردادهای اجاره در زمان جنگ
مطالبه

درخواست تصویب قانون تمدید خودکار قراردادهای اجاره در زمان جنگ

یک پیشنهادی داشتم. در زمان کرونا دولت و ستاد مبارزه با کرونا مصوبه ی رو به نفع مستاجرین تصویب کردند که قراردادهای اجاره خونه خود به خود برای یک سال بعد تمدید شدند (با افزایش تا سقف ۲۵ درصد). با توجه به این که دشمنان با جنگ تحمیلی سوم (جنگ_رمضان ) شرایطی به ایران تحمیل کردند که حتی از همه گیری کرونا هم بدتر هست. و چه بسا دشمنان سرزمینی ایران به آتش بس دو هفته ای هم پایبند نمانند انتظار می‌رود دولت مجددا مصوبه مشابه جهت حمایت از مستاجران تصویب کند. خواستم این مطالبه رو از ه‍ئیت محترم دولت یا مجلس محترم شورای اسلامی از طریق خبرگزاری فارس مطرح کنم: با عنایت به وضعیتی که از جانب دشمنان سرزمینی ایران به کشور تحمیل شده است فضای کسب و کار کشور دچار نارسائی های شده است که اثر مستقیم آن اختلال در درآمدهای مردم است. در این وضعیت ایران و ایرانیان برای بیش از 40 روز وارد یک جنگ ناخواسته شدند که چاره ای جز دفاع تمام قد از کیان ایران نداشته و ندارند. با توجه به شرایط جنگی آن هم با دشمنی غیر متعارف که آمادگی خود را برای ارتکاب به جنایات جنگی رسما اعلان کرده است از دولت محترم یا مجلس شورای اسلامی درخواست می شود درست مانند مصوبه ی که در سال 1399 توسط ستاد مبارزه با کرونا تصویب شد و به موجب ان مالکین املاک مسکونی در کلان‌شهر تهران تنها تا 25 درصد و در سایر کلان‌شهرها تا 20 درصد و در سایر شهرها تنها تا سقف 15 درصد حق افزایش مبلغ اجاره‌بها را داشتند، در حال حاضر نیز به دلیل ضرورت حمایت از اقشار آسیب‌پذیر مجددا مصوبه ی مشابه تحت عنوان: قانون تمدید اجاره در زمان جنگ و تا 6 ماه بعد از اتمام جنگ به صورت اجباری، تصویب شود تا طی این مدت قرادادهای اجاره رسمی و غیر رسمی بلا استثنا به صورت خودکار و اتوماتیک تمدید شوند تا اقشار مستاجر دچار التهاب تخلیه ملک و گشتن دنبال آپارتمان جدید در زمانی که دشمن از بمباران مناطق مسکونی هیچ گونه ابایی نداشته (و ای بسا که به اتش بس هم پایبند نباشد) نشوند و ضمنا در شرایط نامناسب اقتصادی دچار ضرر و خسران مضاعف نشوند. با تشکر عزیزان هم وطن لطفا از این مطالبه حمایت کنید.

سازمان‌ها و نهادهای دولتی و قوه قضاییه، رئیس جمهور و هئیت دولت.، سخنگوي دولت، مستاجران، مجلس و قوه قضائیه، نمایندگان مردم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، صاحبان املاک مسکونی و تجاری

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه
19:54 - 20 فروردین 1405
اقتصاد




20 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌ARTAMOLD فرزاد پوراسکندری‌
@ARTAMOLD20 فروردین 1405
در پاسخ به
پیشنهادها

چرا به یوان؟ چرا با ریال نه؟

با سلام می‌دانیم که اعتبار پول هر کشوری به پشتوانه‌های آن است و از مهمترین پشتوانه‌های هر ارزی مقبولیت آن است و مهمترین نشانه مقبولیت ارز مقدار و حجم مبادلاتی هست که با آن ارز انجام می‌شود، (به عنوان مثال تنها پشتوانه بیتکوین مقبولیت آن است). ما با استفاده از شرایط تنگه هرمز می‌توانیم حجم مبادلات با ریال و مقبولیت ریال را افزایش دهیم. نظر به اینکه اخیراً در اخبار آمده که ایران یک شرطی مطرح کرده که اگر محموله کشتی ها بصورت یوآن مبادله شده اند، به آنها مجوز عبور از تنگه داده خواهد شد. سوال این است که چرا یوآن ؟ چرا ما با اینکار اعتبار یوآن را افزایش دهیم ؟ چرا شرط را این نگذاریم که اگر محموله کشتی ها و نفتکش‌ها با ریال انجام شود؟ ما با این فرصت می‌توانیم حجم مبادلات بین المللی با ریال را افزایش دهیم. بهترین فرصت برای عرضه و جا انداختن ریال‌دیجیتال، البته موضوع ریال‌دیجیتال خودش یک پویش را میطلبد. پی‌نوشت: توجه شود که ارز مبادله محموله کشتی ها، غیر از هزینه عوارض عبور از تنگه هرمز است، منظور از مبادله محموله این است که خریدار و فروشنده محموله با چه ارزی این معامله را انجام داده‌اند و این ارز باید دلار نباشد و بجای دلار باید ریال باشد. این ارز ازطریق بررسی اسناد حمل و بیمه نامه کشتی قابل تشخیص است(هر کشتی عبوری از تنگه دارای اسنادی هست که همه چیز درمورد آن محموله را مشخص می‌کند ، اسنادLC, اسناد اینکوترمز، بیمه نامه).

دولت جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران ستاد کل نیروهای مسلح، سردار محسن رضایی، سردار تنگسیری، بانک مرکزی کشور، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌احمد🙏 ✌...........✌‌
@AJL4721 فروردین 1405
در پاسخ به
از قرار معلوم اکثریت قریب به اتفاق در این سایت خبری موجر(صاحب خانه) هستند وگرنه موضوع به این مهمی رو نه نظری دادند و نه حمایت آنچنانی شده ..توکل بخدا انشالله ماهم یه روزی خانه دار بشیم ...

تصویر نمایه‌ی ‌بورس ایران‌
@Burse9921 فروردین 1405
در پاسخ به و
T
Trader1

@Trader1  •  20 اسفند 1404

تقدیر و تشکر

بیعت فعالین بازار سرمایه با رهبری

لبیک یا خامنه ای باتوجه به بیعت آحاد افراد و اقشار جامعه با رهبر سوم انقلاب،لازم دانستم به عنوان یکی از فعالین با سابقه بازار سرمایه و عضو کوچکی از جامعه چهل میلیونی سهامداران ایران،بیعت خود را با رهبر انقلاب اعلام کنم و این پویش با حمایت تمام سهامداران بورس ایران،یک اعلام بیعت با رهبر عزیزمان باشد. بی شک فعالین بازار سرمایه نقش مهمی در تولید و تامین مالی تولید کشور دارند و طبق فرمایشات رهبر شهید،باید پس از اتمام این جنگ تحمیلی به فکر بازسازی و تقویت تولید داخلی با کمک سرمایه های سرمایه گذاران بورس باشیم.

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌Mystic D‌
@Mystic21 فروردین 1405
در پاسخ به
دولت از جیب مردم ببخشه به مستاجران عزیز؟ صاحب خانه ها همه پول دار نیستند شاید یک درصدشان پولدار باشند،از جیب خلیفه ببخشه دولت؟ از جیب موجرهای بیچاره چرا؟؟؟ موجرها بودند جنگ را شروع کردند؟ روبیکا جاسوسی میکنه رو فارس تایید نکرد‌بعد چطور همچین پویشی به ضرر‌موجرها تایید کرده؟دولت بده کرایه روپرداخت کنه

تصویر نمایه‌ی ‌9**7256‌
@IRAN_SARBOLAND140421 فروردین 1405
در پاسخ به
سلام دوستان ، ضمن تشکر از این مطالبه که بخش زیادی از مردم درگیر آن هستند ، پیشنهاد میکنم و نیز خواهش میکنم برای دیده شدن این مطالبه تلاش بیشتر و جدی تری صورت بگیرد ، در سایت کارزار هم ثبت بشود به نظر خوب است و الا با این گرانی و تورم ، مالکین یا قیمت‌های وحشتناک پیشنهاد می‌کنند یا حکم تخلیه منزل ..

تصویر نمایه‌ی ‌فرشاد‌
@Iranehamdel23 فروردین 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌فرشاد‌
فرشاد

@Iranehamdel  •  22 فروردین 1405

اتحاد با هر دیدگاه و نگرشی در شرایط حساس حال حاضر با توجه به طمع دشمنان و جاه طلبی کشورهایی مثل امارات....برای این اتحاد ، همه باهم در کنار رهبر معظم انقلاب و به خواست ایشان قدرت اقتصادی و باز سازی زیرساخت ها را توسط رونق بازار سرمایه مورد توجه قراردهیم
ایده و راهکار

با اتحاد عمومی بازسازی زیرساخت‌ها هرچه سریع‌تر آغاز شود

کوتاه سخن اینکه با هر نگرش و تفکر و با هر دیدگاه و در هر شرایطی که هستیم در حال حاضر باید پشت رهبر خود ایستاده و با تمام توان هر آنچه از دستمان بر می آید انجام دهیم تا از این پیچ تاریخی و حساس گذر کنیم. به بیانات گذشتگان خود ، بزرگان و پیشوایان دینی و آیین اسلام که ما را از افراط و تفریط و تندی در کلام و رفتار برحذر می‌کند گوش فرا دهیم و با تمام قدرت پشت هم و رهبری آن بیاستیم . رفتاری نکنیم که بهانه دست کسی دهیم و هوشمند و زیرک عمل کنیم و در برابر دشمنانی مثل امارات که چشم طمع به این آب و خاک را دارند نه فقط با قدرت بازو بلکه با قدرت هوش و عقل ایستادگی کنیم. امارات ،سال ها در باغ سبز نشان داد و و با پول ایران و ایرانی قدرت گرفت و حالا در حساس ترین موقع ماهیت زشت خود را بیشتر از همیشه عیان کرده و تهدیداتش از حالت لفاظی و بیانیه به حالت عملی در آورده است. اینجاست که مسئولان هوشمند ما باید سریعا با هوشمندی قدرت خود را با میدان مذاکره و میدان نظامی نشان دهند. ضعف و شکست در مذاکره باعث تحمیل جنگ و ضعف در قدرت نظامی باعث فشار بر میز مذاکره می‌شود . حال که توان نظامی خود را قدرتمندانه نشان دادیم زیر نظر رهبر فرزانه خود باید با قدرت پیروز مذاکرات شویم و در عین انعطاف و هوشمندی حق رسمی خود در تنگه هرمز را رسمیت بخشیم و خسارات خود از حمله به زیرساخت هایمان را مطالبه کنیم و ادعای هر گونه گرفتن خسارتی از سمت دشمن متجاوز را از او سلب نماییم زیر آنها بودند که با ما حمله کردند و ما فقط دفاع کردیم. در مذاکرات افراد هوشمند انتخاب شوند که در عین انعطاف بتوانند مطالبه حداکثری کنند و کار را به سرانجام برسانند و سایه جنگ را انشاله از سر کشور و این مردم شریف همیشه در صحنه دور کنند.تا سریعا باز سازی زیرساخت ها شروع شود و چرخه اقتصاد و تولید به مدار درست خودش حرکت کند. قدرت اقتصادی و نظامی با هم دو بازوی اساسی کشور هستند و توجه با هر دوی آنها بلید به یک اندازه باشد. در نهایت اینکه ۶ سال دشمن به بازار سرمایه به صورت نهان با نفوذ و حالا آشکارا ضربه زد تا کمر کشور و مردمش را خم کند تا بتواند به نیات خود برسد و حالا وقت آن است که با تمام توان از طریق بازار سرمایه و رونق بلند مدت آن کشور و زیرساخت های تولیدش را با جهشی قدرتمند روبرو سازیم و سرعت حرکت و باز سازی و سبز پوشی اقتصاد و بازار، چشم همه دشمنان را کور و فکر طمع به کشور عزیزمان را از سرشان دور سازیم انشالله. وظیفه ما مردم هم این است همه جوره پشت تصمیم گیران باشیم و به آنها اطمینان کنیم و تصمیم گیران هم طوری تصمیم بگیرند که موجب خیر و برکت و سعادت برای بندگان صالح خدا باشد انشالله. خدای بزرگ و متعال ناظر بر اعمال و کردار ماست و این دنیا زودگذر است و محل آزمون و در نهایت به آغوش امن الهی باز خواهیم گشت. پس طوری عمل کنیم که در این آزمون سربلند باشیم . چه در مقام مردم و چه در مقام مسئول که تصمیماتش بر تعدادکثیری از مردم اثرگذار است باید درست عمل کنیم تا سعادت دو دنیا را از آن خویش سازیم انشالله. اتحاد اتحاد اتحاد در کنار رهبری کشور و مردم همیشه در صحنه آن

رهبر معظم انقلاب اسلامی، وزیر اقتصاد و دارایی، بانک مرکزی کشور، آقای صیدی.پزشکیان مدنی زاده همتی، شورای سران قوا، بازاریان، مردم همیشه در صحنه

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌حسین ساعی‌
@hosseinsaei23 فروردین 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌حسین ساعی‌
حسین ساعی

@hosseinsaei  •  18 فروردین 1405

درخواست حذف امتحانات نهایی خرداد به دلیل شرایط جنگی
مطالبه

درخواست تعویق در امتحانات نهایی

در شرایط حساس کنونی که دانش‌آموزان پایه‌های یازدهم و دوازدهم و پشت‌کنکوری‌ها در کف خیابان‌ها حضور فعال دارند و با عشق به رهبر بسیج، جان خود را فدا کرده‌اند، در این وضعیت جنگی با رژیم جنایتکار، اولویت با حضور جوانان در صحنه‌های انقلابی است نه امتحانات. از ریاست جمهوری انتظار می‌رود به این مسئله ورود کرده و با حذف امتحانات نهایی در خرداد و تعویق به ماه دیگر، راه را برای تمرکز کامل دانش‌آموزان بر مبارزه هموار کند. این اقدام می‌تواند نمادی از همدلی با نسل جدید جوانان انقلابی باشد. #رئیس_جمهور #جنگ #آمریکا #اسرائیل

ریاست جمهوری

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌صادق‌
@user170910104953585908223 فروردین 1405
در پاسخ به
خودرو ثبت نامی
سوال

چرا خودرو های ثبت نامی سایپا و ایران خودرو انقدر دیر تحویل داده میشه؟

خیلی از خودرو هایی ک قرار بود اول آذر ماه تحویل داده بشن هنوز نشدن

سایپا و ایران خودرو

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌بورس ایران‌
@Burse9923 فروردین 1405
در پاسخ به و
ایده و راهکار

افزودن سیستم پشتیبانی کاربران به سامانه تعاملی

افزودن سیستم پشتیبانی کاربران به سامانه تعاملی سایت کاربران برای طرح و پیگیری مشکلات فنی و تحریری خود، نیازمند یک سیستم پشتیبانی منسجم با امکان ثبت تیکت و دریافت پاسخ هستند.

مدیریت و سر دبیر خبرگذاری فارس، خبر گزاری فارس

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

@user170910063102533297523 فروردین 1405
در پاسخ به
https://farsnews.ir/user1709100631025332975/1776010986692157002از پویش شما حمایت شد لطفا حمایت کنید🙏
9**9812

@user1709100631025332975  •  23 فروردین 1405

مطالبه

درخواست تعویق آزمون دکتری تخصصی داروسازی ۱۴۰۵

سلام و احترام ما جمعی از متقاضیان آزمون دکتری تخصصی داروسازی سال ۱۴۰۵ بدین‌وسیله درخواست خود را برای تعویق تاریخ برگزاری آزمون اعلام می‌کنیم. ۱. سال گذشته آزمون در آبان‌ماه برگزار شد و این موضوع سبب شد بسیاری از داوطلبان با این تصور که الگوی زمانی مشابه تکرار خواهد شد، برنامه‌ریزی مطالعاتی خود را بر اساس برگزاری آزمون در نیمه دوم سال انجام دهند. ۲.طی ۴۰ روز اخیر، کشور در شرایط ویژه و بحرانی ناشی از فضای جنگی قرار داشته است. این شرایط، بنا به ماهیت خود، تمرکز، آرامش روانی و امکان مطالعه منظم را برای بسیاری از داوطلبان به شدت مختل کرده است. بخش زیادی از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته داروسازی نیز در این مدت درگیر مسئولیت‌های حرفه‌ای، امدادی، یا فعالیت‌های مرتبط با حوزه سلامت بوده‌اند که به‌طور مستقیم زمان آمادگی آنان را تحت تأثیر قرار داده است. ۳. با توجه به اهمیت و سنگینی آزمون تخصص داروسازی و اینکه نتیجه آن مسیر شغلی و علمی آینده داوطلبان را رقم می‌زند، برگزاری آزمون در شرایط فعلی موجب نابرابری فرصت‌ها و کاهش کیفیت آمادگی علمی خواهد شد. بر این اساس، ما داوطلبان این آزمون، از مسئولان محترم وزارت بهداشت، معاونت آموزشی و مرکز سنجش درخواست داریم که با در نظر گرفتن شرایط واقعی داوطلبان و وضعیت اخیر کشور، زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی داروسازی ۱۴۰۵ را به تعویق بیندازند تا امکان برنامه‌ریزی عادلانه و آمادگی علمی کافی برای همگان فراهم شود.

وزارت بهداشت

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

@IranParastt24 فروردین 1405
آهنگ #جان_ایران از #علی_محبوبی منتشر شد " پیشنهاد تماشا "
۲۴ MB

نمایش گزارش


@Soren_iran24 فروردین 1405
در پاسخ به
یه مشت بی سواد همینطوری ریختن یه حرفی میزنن پویش راه میندازن فارس بماند کار ندارم تاحالا پویشی ک غیرمرتبط به خواست خود مسئولین باشه زیاد حمایت نشده و ندیدم، اما خدایی فک کنین قبل حرف، شاید گرف خونش ک مال خودشه رو اصلن گف ننم مریضه میخوام بفروشم بعد اتمام زمان...خیلی بی عقلین واقعا حد نداره

@user170910083183081560124 فروردین 1405
با سلامبا توجه به جنگ رخداده و ضرر کارگاههای کوچک و همچنین فرمان امام خامنه ای جوان جهت کمک و یاری یکدیگر و شعار سال جدید پویشی راه اندازی شده تا بتوانیم حداقلها را برای عدم تعطیلی این کارگاهها فراهم نماییم.https://farsnews.ir/user1709100004614981386/1775301716397005933
9**6753

@user1709100004614981386  •  15 فروردین 1405

مطالبه

پویش مردمی احیای ۱۱۰ کارگاه کوچک؛ لبیک به شعار سال رهبر انقلاب

شکوفایی اقتصادی با حمایت از تولید ملی مهمترین خواسته رهبر شهید انقلاب و همچنین شعار سال رهبر جدید انقلاب اسلامی با حمایت از کارگاه ها و کارخانجات تولیدی محقق خواهد شد. با توجه به شرایط جنگ ۱۲ روزه و تورم اقتصادی در سال گذشته و همچنین جنگ رمضان بسیاری از کارگاه های کوچک دچار مشکلات اقتصادی شده و در آستانه تعطیلی و یا تعدیل نیرو قرار دارند. در این پویش از ایران همدل درخواست داریم با ایجاد یک پویش با کمک شما هموطنان عزیز به حمایت و احیا فعالیت ۱۱۰ کارگاه کوچک تولیدی با پرداخت یک ماه حقوق کارگران، بپردازد. انشا‌ءالله #نهال_امید در دل کارگران کاشته و از این دوران با حداقل زیان به کارگاههای کوچک و بیکاری کارگران عزیز عبور کنیم.

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

@user17761093859324 فروردین 1405
در پاسخ به
خواهش میکنم فکری به حال مستاجرین بکنید ، ما در شهر لاهیجان زندگی میکنیم من خانومم ۷ ماهه بارداره صاحب خونه ۶۰۰ میلیون تومن ازم اضافه رهن میخواد میگه اجاره نمی خوام ، به گفته خودشون میگه اجاره ارزش نداره و میخوام طلا بخرم ، اگه نمی تونی بلند شو ... الان دست ما به کجا بنده ، خواهش میکنم حمایت کنید

@sAbAt_iran26 فروردین 1405
خودمم مستاجر هستم،همدلی زورکی؟دنبال بهانه برای جبران از جیب دیگران نباشیم،صاحبخانه ها چه گناهی کردند که قراردادهای اجاره بصورت اجباری و با فرمولی دستوری،تمدید شوند؟چنین حقی را برای دیگران هم قائل هستید؟مثلا حاضر هستید خودرویتان را با قیمت و شرایط دستوری بفروشید؟این مدل کارها شاید در نهایت به ضرر همه

تصویر نمایه‌ی ‌احمد🙏 ✌...........✌‌
@AJL477 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
ای پاچه خوار ساباط ایران ‎@sAbAt_iran احتمالا صاحبخونه ات هم عضو فارس نیوز هستش🤭....شما از اون دسته از آدمهایی هستید که نون رو به نرخ روز می‌خورید..دارندگی برازندگی .چرا چون سرمایه داری نخواباندی داری ازش بهره میبری ،پس مستاجر نیستی که درد مستأجران رو بفهمی ..تو شاهانه اجاره نشینی!

@user17516703767914 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
تصویر نمایه‌ی ‌بورس ایران‌
بورس ایران

@Burse99  •  14 اردیبهشت 1405

برای رهایی از نابسامانی و دستکاری ریال و وام ها ی نجومی بی بازگشت،تمام بانک ها در بانک مرکزی ادغام گردند.اینطوری هم دیگر بانک مرکزی بهانه ای ندارد تا سو مدیریت و ترک فعل خود را ناشی از شلختگی مالی ،گردن دیگر بانک ها بیاندازد.این بنگاه های فاسد مالی ،تورم زا و ربوی را یکپارچه کنید .
مطالبه

طرح ادغام بانک‌ها در بانک مرکزی بررسی شود

بر کسی پوشیده نیست ،در این سال‌ها، بانک ها چه بر سر اقتصاد کشور آوردند و بانک مرکزی هم ،مشکلات را گردن بانک ها انداخته و خود را مبرا از هر مشکلی می‌سازد. بهتر این است که حالا که دست به ادغام های بانک مرکزی خوب است و در این مسیر تجارب بالایی هم پیدا کرده است،آستین بالا بزند و یکبار برای همیشه ،این مشکلات مدیریتی و وام دهی و چاپ پول و استقراض و دیگر مشکلات مالی را یکپارچه در خود متمرکز کند. همه بانک ها را در خود ادغام کند و شعب همه بانک ها به بانک مرکزی تغییر نام پیدا کنند و حقوق و سهام و حساب ها به نام بانک مرکزی در بیاد. اینطوری دیگر ،نیازی به نظارت بی فایده برای، اینهمه بانک و صدها شعبه، آنها نمی‌باشد. بانک مرکزی می‌تواند مستقیما و با سیستم یکپارچه، همه چیز را بدون واسطه رصد کند. اگر اینکار انجام نشود ،حالا حالا ها باید دائم بانک ادغام کنیم و ادغام هر بانک تبعات سنگین خودش را در سیستم مالی و اقتصادی کشور،آنهم به صورت ویرانگری، خواهد داشت. حال که آشفته بازار و هر کی هرکی هست و آب گل آلود است،شما هم آستین بالا بزنید و ادغام کلیه بانک ها را کلید بزنید. سهام سهامداران آن را ،به شیوه بانک آینده، بخرید ،با همان شیوه صندوق مالی از آورده اموال بانکی، و خود را از نظارت بر اینهمه بانک و شعبه ،خلاص سازید.

شورای سران قوا، قوای مقننه مجریه قضائیه، شورای مالی و اعتبار، بانک مرکزی کشور، آقای رئیس جمهور، آقایان، همتی ، مدنی زاده ، فرزین، کلیه تصمیم گیران مالی کشور

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

@user1768287215419 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
صرفا از دید مستاجر نگاه کردن به موضوع میشه نمونه این پویشصاحب خانه هم 1000 گرفتاری دارد و قاعدتا با تورم جلو میرود بهتر است دولت تمرکز خود را بر گرانی های اخیر که دامن تمامی مردم را گرفته کند

@user17758610258922 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
در زمان جنگ صاحبخانه حکم تخلیه فوری گرفته .من نمیدونم مگه نگفتن در زمان جنگ صاحبخانه مستاجر رو بیرون نکنه .حداقل بکی دو ماه وقت بدن .مگه از مستاجر ضغیفتر هم هست ؟؟؟ اخه چرا قانونی نیست که بفکر اقشار ضعیف جامعه باشه با این پولی که هر روز بی ارزش میشه .اکثر صاحبخانه ها کرایه رو دو برابر کردن .مگه حقوق

@user17758610258922 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
الان این مطالبه پیگیری شده .من که صاحبخونه بجای تمدید حکم تخلیه گرفته باید چیکار کنم .یک نفر لطفا راهنمایی کنه ممنون میشم