1 تیر 1404

صهیونیست‌ها در ۲۴ ساعت گذشته به کدام مناطق حمله کردند؟

رژیم صهیونیستی در ادامه حملات خود در طول شبانه روز گذشته برخی اهداف را مورد حمله قرار داد، نیروی هوایی امریکا نیز به طور مستقیم برای اولین بار از آغاز جنگ ایران و اسرائیل به 3 سایت هسته‌ای ایران حمله کرد.
یکی مشخص کنه چطور یک پهپاد یا جنگنده تا مرکز ایران میاد و هیچ پدافند و ... اونها رو رهگیری نمی کنند و فقط موقع حمله که ارتفاع رو کم می کنند پدافند عمل می کنه که اون هم به طور یقین با دید بصری رویت میشوند یعنی الان داخل ایران هیچ سایت راداری باقی نمونده که بتونه رهگیری کنه
16:45 - 1 تیر 1404

18 واکنش
22٫7k بازدید



3 پاسخ

تصویر نمایه‌ی کاربر
@Mersad_Iran1 تیر 1404
در پاسخ به و
معترضند چرا پدافند ندیده. خوشم می‌آد حس طلبکاری ما هیچ وقت از کار نمی‌افته. چرا در یکی از حوزه‌هایی که معتقدیم نقص داره وارد نمی‌شیم یه کاری بکنیم؟!

در پاسخ به و
چون بیشترضون با پهباد صورت میگیره و احتمالا موشک های پدافند باید جیره بندی بشه

تصویر نمایه‌ی ‌آرش خراط‌
@ARASHKHARRAT1 تیر 1404
در پاسخ به و
این سوال را بنده هم چندین بار پرسیدم. یعنی رسما نیروی هوایی نداریم؟؟