@Mersad_Iran1 تیر 1404در پاسخ به ومعترضند چرا پدافند ندیده. خوشم میآد حس طلبکاری ما هیچ وقت از کار نمیافته. چرا در یکی از حوزههایی که معتقدیم نقص داره وارد نمیشیم یه کاری بکنیم؟!
@user17091001000257085951 تیر 1404در پاسخ به وچون بیشترضون با پهباد صورت میگیره و احتمالا موشک های پدافند باید جیره بندی بشه
@ARASHKHARRAT1 تیر 1404در پاسخ به واین سوال را بنده هم چندین بار پرسیدم. یعنی رسما نیروی هوایی نداریم؟؟