@mehdi_mohammadi591 تیر 1404در پاسخ بهیکی مشخص کنه چطور یک پهپاد یا جنگنده تا مرکز ایران میاد و هیچ پدافند و ... اونها رو رهگیری نمی کنند و فقط موقع حمله که ارتفاع رو کم می کنند پدافند عمل می کنه که اون هم به طور یقین با دید بصری رویت میشوند یعنی الان داخل ایران هیچ سایت راداری باقی نمونده که بتونه رهگیری کنه