اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

نخستین نمایشگاه تخصصی ورزش در مازندران افتتاح شد

نخستین نمایشگاه تخصصی ورزش با هدف دسترسی آسان مردم به تجهیزات و وسایل ورزشی با حضور مسؤولان و علاقه‌مندان به ورزش در مازندران افتتاح شد.

نخستین نمایشگاه تخصصی ورزش در مازندران افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قائمشهر، ظهر امروز با حضور عزیززاده گرجی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران، رحیمی مدیرکل مشارکت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری وزارت ورزش و جوانان، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، مولایی فرماندار قائمشهر و دیگر مسؤولان استانی و شهری، نخستین نمایشگاه تخصصی ورزش در محل نمایشگاه بین‌المللی قائمشهر افتتاح شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: مازندران مهد قهرمانان و افتخار آفرینان است که در میادین مختلف ورزشی در عرصه های مختلف خوش درخشیدند و مدال کسب کردند.

قاسم عزیزاده گرجی همچنین بیان کرد: یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه تخصصی ورزشی این استان دسترسی آسان مردم به تجهیزات و وسایل‌های ورزشی است.

وی با اعلام اینکه نمایشگاه تخصصی ورزشی برای اولین بار در سطح استان برپا شد، گفت: برپایی این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا خانواده‌ها برای تامین وسایل و ست‌های ورزشی با تولید کنندگان آشنا شوند.

علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز گفت: جای چنین نمایشگاه تخصصی در استان خالی بوده و به همین دلیل نسبت به برپایی این نمایشگاه اقدام کرده‌ایم .

 رجبی با اعلام اینکه برپایی نمایشگاه تخصصی ورزشی باعث می‌شود تا بتوانیم نشاط و شادابی را بین شهروندان ایجاد کنیم، افزود: در این نمایشگاه در کنار تجهیزات، لوازم ورزشی و صنایع وابسته ۲۷ هیات ورزشی هم حضور دارند تا مردم بتوانند با حضور در این نمایشگاه و صحبت با هیات‌های ورزشی نسبت به استعدادیابی و ثبت نام فرزندانشان هم اقدام کنند.

این نمایشگاه توسط اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران و با مشارکت شورای اسلامی شهر و شهرداری قائمشهر با همکاری ادارات و نهادهای متولی امر ورزش، مؤسسه آینده‌سازان به عنوان مجری برگزاری نمایشگاه و با حضور هیأت‌های فعال ورزشی استان برای نخستین بار در فضای حدود ۵ هزار متر مربع برگزار شد.

به گزارش فارس؛ نمایشگاه بزرگ و تخصصی ورزش، تولیدات، تجهیزات، لوازم ورزشی و صنایع وابسته از ۲۳ تا ۲۶ آبان ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ آماده ارائه خدمت به علاقه مندان است.

پایان پیام /۸۶۰۵۹/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول