اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

استاندار مازندران: کشتی‌گیران حامل فرهنگ و تمدن ایرانی هستند

استاندار مازندران در آئین بدرقه ملی پوشان کشتی گفت: کشتی گیران حامل فرهنگ و تمدن ایرانی هستند.

استاندار مازندران: کشتی‌گیران حامل فرهنگ و تمدن ایرانی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران به همراه، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، شایگان رئیس هیأت کشتی مازندران در اردوی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی حضور یافت و از کشتی‌گیران مازندرانی و کادر فنی تجلیل به عمل آورد. 

استاندار مازندران در جمع ملی‌پوشان مازندرانی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی و کادر فنی ضمن تقدیر و تشکر از همه زحمات صورت گرفته برای آماده‌سازی کشتی‌گیران تیم ملی گفت: کشتی یکی از اصیل‌ترین ورزش‌های تمدنی ایران است و با وجود اینکه همه ورزش‌ها و ورزشکاران مورد احترام هستند اما کشتی با فرهنگ ما عجین شده است.

استاندار مازندران کشتی‌گیران را حامل فرهنگ و تمدن ایرانی دانست و گفت: شما سفیران اصلی کشتی هستید و دعای خیر همه مردم پشتیبان شماست.

وی در ادامه با تاکید بر رسالت مهم ورزشکاران افزود: شما انتخاب شدید که الگوی جوانان مازندران و ایران باشید و بهترین خصوصیت شما کشتی گیران اخلاق‌مداری است چرا که آن چیزی که امروز از پهلوان تختی به جای مانده اخلاق است و حسن یزدانی عزیز تختی زمانه هستند.

استاندار مازندران در این مراسم، حامل پرچم متبرک به بارگاه امام رضا علیه السلام برای ملی‌پوشان بود که مورد استقبال کشتی‌گیران و کادر فنی قرار گرفت.

پایان پیام/۸۶۰۵۹/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول