اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

نماینده ولی فقیه در مازندران: ویژگی انقلابی بودن علامه حسن‌زاده آملی برجسته است

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: اگر بخواهیم شخصیت علامه حسن‌زاده آملی را فقط از کتابش بشناسیم، کامل نشناخته‌ایم؛ چرا که کلام شفاهی، برخورد، رفتار و منش اینها پر از ارزش و دانش است.

نماینده ولی فقیه در مازندران: ویژگی انقلابی بودن علامه حسن‌زاده آملی برجسته است

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در جلسه هماهنگی اعضای شورای سیاست‌گذاری همایش ملی علامه حسن‌زاده آملی،  با تقدیر از زحمت‌کشانی که در راستای احیای هویت و غرور ملی از طریق تکریم مفاخر ملی قدم برمی‌دارند، اظهار کرد: در این راه از قدم‌هایی که در راستای تکریم علامه حسن زاده آملی برداشته شده، تجلیل می‌کنیم.

  وی با اشاره به اینکه برای علم باید از در انصاف وارد شد، افزود: باید برای ادای علم حق عالمان را ادا کنیم، که نمونه‌اش حضرت علامه حسن‌زاده آملی است.

 نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه این شخصیت‌ها فراکتاب هستند، تصریح کرد: به این معنا که اگر بخواهیم شخصیت علامه حسن‌زاده آملی را فقط از کتابش بشناسیم، کامل نشناخته‌ایم؛  چرا که کلام شفاهی، برخورد، رفتار و منش اینها پر از ارزش و دانش است که شاید در کتاب‌هایشان نباشد و اینها باید پیوست شود. 

محمدی‌لائینی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های علامه حسن‌زاده آملی احترام فوق العاده به اساتید بود، اظهار کرد: علامه حسن‌زاده آملی اهل زحمت و تلاش بودند. 

وی با اشاره به اینکه ویژگی انقلابی بودن علامه حسن‌زاده آملی برجسته است، گفت: امروز اگر بخواهیم بعد انقلابی کسی را مغفول بگذاریم در حق انقلاب خیانت کرده‌ایم. 

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: ما باید بعد انقلابی علامه حسن زاده آملی را برجسته کنیم و پیام ما به مخاطب و همایش پیام دینی، علمی، انقلابی و اخلاقی باشد.  

محمدی لائینی گفت: اینکه جوانان در مقابل فرهنگ غرب آن‌چنان ذلیل هستند و حاضر نیستند غرور ملی خودش را نشان دهند، غرب‌گرا و غرب‌زده می‌شوند در حالی‌که باید بر عکس باشد. 

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول