اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آزادی ۸ زندانی غیرعمد با ورود کاروان «زیر سایه خورشید» در نکا

دردهه کرامت و با ورود خدام حامل پرچم آستان مقدس علی بن موسی الرضا(ع)، شرایط آزادی ۸ زندانی غیرعمد با حمایت انجمن حمایت از زندانیان شهرستان با مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان فراهم شد.

آزادی ۸ زندانی غیرعمد با ورود کاروان «زیر سایه خورشید» در نکا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، محمدتقی یحیی‌پور دبیر کانون خدمت رضوی نکا با اعلام این خبر، اظهار کرد: در بدو ورود خدام حامل پرچم آستان مقدس، شرایط آزادی ۸ زندانی غیرعمد با حمایت انجمن حمایت از زندانیان شهرستان نکا با مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان فراهم شد.

وی با اشاره به سفر کاروان زیر سایه خورشید، افزود: حضور خدام حرم رضوی در روستای گل خیل با استقبال کم نظیر مردم این روستا روبرو شد.

دبیر کانون خدمت رضوی نکا بیان کرد: همچنین آیین افتتاح یادمان ۸ شهید امام رضایی که با مبلغ ۳۰۰ میلیون از محل کمک‌های مردمی و خانواده‌های معظم شهدا احداث شده بود برگزار شد.

این مسوول، حضور در روستای اطرب را مقصد بعدی کاروان اعلام کرد و گفت: پایان بخش برنامه کاروان، آیین تکریم از امامزادگان در راستای تعظیم و تکریم از نوادگان ائمه بود که با شکوه خاص برگزار شد.

یحیی‌پور از برگزاری محفل ادبی «عصر شعر رضوی » در شهرستان نکا خبر داد و افزود: همزمان با فرارسیدن دهه کرامت با حضور دانش آموزان و اساتید این مراسم ادبی با قرائت سروده‌ها و اشعار جمعی از شاعران در خصوص سیره رضوی برپا شد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ح/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول