اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آغاز رزمایش شمیم حسینی و طرح مهر تحصیلی در مازندران

همزمان با سراسر کشور و به‌صورت ویدئوکنفرانس با حضور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، عصر امروز رزمایش شمیم حسینی و طرح مهر تحصیلی با هدف اجرای امینانه نیت واقفان خیراندیش همراه با توزیع بسته‌های معیشتی و بسته‌های تحصیلی در مازندران آغاز شد.

آغاز رزمایش شمیم حسینی و طرح مهر تحصیلی در مازندران

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، همزمان با سراسر کشور و به‌صورت ویدئوکنفرانس با حضور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، عصر امروز رزمایش شمیم حسینی و طرح مهر تحصیلی با هدف اجرای امینانه نیت واقفان خیراندیش همراه با توزیع بسته‌های معیشتی و بسته‌های تحصیلی در سالن شهید نوریان آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری برگزار شد.

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در این مراسم اظهار کرد: اجرای امینانه نیات واقفان خیراندیش وظیفه شرعی و قانونی اوقاف است که در ماه‌های محرم و صفر این مسئله از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود.

وی تصریح کرد: حدود ۷۰ درصد نیات موقوفات مازندران برای عزاداری حضرت سید‌الهشدا(ع) است که در ماه‌های محرم و صفر باید در شهرهای استان هزینه شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد: اکثر موقوفات مازندران دارای قید مکان و زمان هستند، یعنی باید در زمان و مکانی که واقف خیراندیش در وقف‌نامه ذکر کرده هزینه شود و از نظر شرعی اوقاف این اجازه را ندارد عوائد موقوفات را در مکان و یا زمانی دیگری هزینه کند.

حیدری خاطرنشان کرد: در راستای رزمایش شمیم حسینی ۱۴ هزار بسته معیشتی که از محل موقوفات استان تهیه شده بین خانواده‌های کم‌برخوردار و آسیب دیده از کرونا توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۱/غ/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول