اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آسمان مازندران تا اواسط هفته خنک می‌ماند

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: امروز شاهد آسمانی نیمه‌ابری تا ابری در مازندران هستیم و از لحاظ دمایی نیز به‌دلیل استقرار جریانات خنک‌ و مرطوب شمالی و عبور امواج کمابیش ناپایدار انتظار داریم در ساعات بعدازظهر شاهد افزایش ابر و در ارتفاعات شاهد بارش پراکنده باشیم.

آسمان مازندران تا اواسط هفته خنک می‌ماند

احمد اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: همانگونه که انتظار داشتیم از روز چهارشنبه با تقویت سامانه بارشی و شکل‌گیری جریانات خنک و مرطوب شمالی شاهد ابرناکی آسمان، بارندگی و رعد و برق در آسمان مازندران بودیم.

وی گفت: بارش‌ها در برخی مناطق شدید بود به‌طوری‌که بیشترین بارندگی در ایستگاه‌های باران‌سنجی از بورخانی سوادکوه حدود ۱۰۰ میلی‌متر، ورکی ساری ۳۸ و ایستگاه هواشناسی نوشهر با ۳۵، قراخیل قائمشهر ۲۹و بازیارخیل میاندورود با ۲۹ و تلوک قائمشهر ۲۶ میلی‌متر گزارش شد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه طی این مدت شاهد خنک شدن هوای مازندران هستیم که این روند تا اواسط هفته تداوم دارد، اضافه کرد: امروز شاهد آسمانی نیمه‌ابری تا ابری هستیم که به‌دلیل استقرار جریانات خنک‌ و مرطوب شمالی و عبور امواج کمابیش ناپایدار انتظار داریم در ساعات بعدازظهر شاهد افزایش ابر و در ارتفاعات شاهد بارش پراکنده باشیم.

اسدی یادآور شد: اواسط هفته آینده جو پایدارتری حاکم خواهد شد و از لحاظ دمایی نیز شاهد افزایش نسبی دمای هوا خواهیم بود.

وی در پایان گفت: دریای مازندران طی این مدت به‌صورت مواج بوده و از امروز با کاهش موج پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول