اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

هوای مازندران از ۶ تا ۱۲ درجه خنک‌تر شد

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه امروز نیز کماکان جریانات شمالی روی آسمان استان مستقر است، گفت: آسمان استان نیمه‌ابری تا ابری است به‌ویژه در غرب استان شاهد بارش‌های پراکنده هستیم.

هوای مازندران از ۶ تا ۱۲ درجه خنک‌تر شد

احمد اسدی امروز درباره وضعیت جوی آسمان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی، طی روزهای گذشته شاهد بارش‌های پراکنده‌ای در آسمان مازندران بودیم که این بارش‌ها در غرب استان از مقدار بیشتری برخوردار بوده است به‌طوری‌که بیشترین میزان بارندگی در رامسر ۳۸ و در ارتفاعات بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلی‌مهر به ثبت رسید.

وی با اشاره به خنک‌تر شدن دمای هوای مازندران، افزود: دمای هوا نسبت به روزهای قبل در برخی مناطق حدود ۶ تا ۱۲ درجه کاهش پیدا کرد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه امروز نیز کماکان جریانات شمالی روی آسمان استان مستقر است، افزود: آسمان استان نیمه‌ابری تا ابری است به‌ویژه در غرب استان شاهد بارش‌های پراکنده هستیم.

اسدی تصریح کرد:  از فردا تا روز چهارشنبه جو نسبتا پایداری حاکم است و انتظار داریم شاهد آسمانی صاف تا نیمه‌ابری همراه با افزایش تدریجی و نسبی دما باشیم.

وی اضافه کرد: البته در ساعات بعدازظهر هم انتظار داریم شاهد افزایش ابر و احتمال بارش‌های پراکنده در مناطق غربی استان باشیم.

معاون هواشناسی مازندران در ارتباط با وضعیت دمای هوای مازندران، اظهار کرد:  این هفته به نسبت به هفته قبل هوای به نسبت خنک‌تری خواهیم داشت و انتظار نداریم بیشینه دمای هوا در مناطق شرقی بیش از ۳۴ تا ۳۵ درجه افزایش یابد.

اسدی در پایان گفت: دریای مازندران طی ۲۴ ساعت آینده به‌صورت نسبتا مواج پیش‌بینی می‌شود.
انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول