اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

85 واحد تولیدی مازندران در تملک بانک‌ها قرار دارند/وجود نداشتن حاشیه امن برای ابربدهکاران

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به ۸۵ واحد تولیدی استان که در تملک بانک‌ها است، گفت: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و کارها پیگیری شود تا هر چه سریع‌تر وضعیت این واحدهای تولیدی تعیین تکلیف شده و به چرخه فعالیت تولیدی و اقتصادی بازگردند و الویت نیز با تعیین تکلیف واحدهای بزرگ‌تر باشد.

85 واحد تولیدی مازندران در تملک بانک‌ها قرار دارند/وجود نداشتن حاشیه امن برای ابربدهکاران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری امشب در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: در این برهه زمانی حساس، دشمنان با جنگ اقتصادی وارد شدند پس باید دفاع هم این‌گونه باشد و همچون هشت سال دفاع مقدس باید با اخلاص و روحیه جهادی به دفاع از اقتصاد میهنمان بپردازیم تا به هدف غایی که اعتلای اقتصاد کشور است برسیم.

وی بانک‌ها را یک رکن مهم و اثرگذار در شکوفایی اقتصادی کشور برشمرد و خاطرنشان کرد: بانک‌ها می‌توانند به فعالان اقتصادی کمک کنند تا چرخه تولید و اقتصاد کشور پر رونق شود.

اکبری با اشاره به ۸۵ واحد تولیدی استان که در تملک بانک‌ها است، گفت: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و کارها پیگیری شود تا هر چه سریع‌تر وضعیت این واحدهای تولیدی تعیین تکلیف شده و به چرخه فعالیت تولیدی و اقتصادی بازگردند و الویت نیز با تعیین تکلیف واحدهای بزرگ‌تر باشد. 

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی استان مازندران تاکید کرد: اولویت باید با ابربدهکاران بانکی باشد،کسانی که توانایی پرداخت دارند اما به هر دلیلی پرداخت نمی‌کنند و نباید پیگیری مطالبات کوچک و کم سبب شود تا از ابربدهکاران غافل شویم و حاشیه امن برای آنها مهیا شود.

این مسؤول مبارزه بافساد را از مهم‌ترین سیاست‌های دستگاه قضایی استان برشمرد و گفت: در مسیر مبارزه با فساد، سریع و قاطع و بدون هیچ اغماضی برخورد می‌کنیم. 

رشیدی رئیس شورای هماهنگی بانک‌ها نیز به بیان مشکلات مربوط به ضامنان در پرداخت خسارت تاخیر تادیه دیون اشخاص ورشکسته و همچنین وضعیت مطالبات بانک‌ها از اشخاص ورشکسته پرداخت و وضعیت وصول مطالبات استان را در قیاس با سایر استان‌ها مطلوب ندانست.

همچنین مدیرعامل شرکت شرکت‌های صنعتی استان و رئیس انجمن کارفرمایان و کارآفرینان استان نیز به بیان گزارش وطرح مشکلات پرداختند و بحث و تبادل نظر در این خصوص صورت گرفت.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول