اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تاکید رئیس کل دادگستری مازندران بر ممنوعیت کاری اصناف و اغذیه فروشی‌ها در مازندران

رئیس کل دادگستری مازندران در گشت مشترک بازرسی از نحوه اجرای ممنوعیت کاری اغذیه فروشی های استان  با هدف مقابله با کرونا خبر داد.

تاکید رئیس کل دادگستری مازندران بر ممنوعیت کاری اصناف و اغذیه فروشی‌ها در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری استان مازندران از گشت ویژه بازرسی در استان خبر داد و اظهار کرد: در این بازرسی معاونت پیشگیری ازوقوع جرم دادگستری استان، نماینده اماکن و نماینده تعزیرات در مرکز استان حضور داشتند از همه اماکن به صورت شبانه‌روزی بازدید کردند.

وی افزود: دادستان‌های سراسر استان باید به این موضوع ورود کرده و ضمن دادن تذکرات، در صورت سرپیچی از این موضوع  طبق  قانون برخورد کنند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، از روز گذشته مقرر شد همه رستوران‌ها، جگرکی‌ها و  اغذیه فروشی‌های استان  تعطیل شوند.

وی یادآور شد: در این بازدید میدانی که از نقاط مختلف شهر ساری صورت گرفت متأسفانه موارد زیادی از رستوران‌ها  همچون روزهای قبل از شیوع بیماری کرونا به کسب و کار مشغول بودند که اخطار جدی داده شد و درصورت تکرار پلمب خواهند شد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول