اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

وقف 500 مترمربع زمین به ارزش 4 میلیارد ریال در سوادکوه

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سوادکوه از ثبت یک وقف جدید به ارزش 4 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

وقف 500 مترمربع زمین به ارزش 4 میلیارد ریال در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، رضا یوسفی اظهار کرد: خیر نیک اندیش یارعلی قنبری در زیراب سوادکوه یک قطعه زمین به مساحت 500 متر مربع با ارزش ریالی 4 میلیارد ریال را وقف کرد.

وی ادامه داد: این واقف خیراندیش نیت وقف این قطعه زمین در روستای خرمندیچال شهرستان سوادکوه را الحاق به امامزاده ابراهیم (ع) خرمندیچال بیان کرده و در صورت کسب در آمد حاصل از این زمین صرف امور خیریه می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سوادکوه گفت: با گسترش فرهنگ وقف در جامعه، بستر مناسبی برای رشد ارزش‌های معنوی و الهی ایجاد می‌شود.

یوسفی خاطرنشان کرد: اسلام بر سنت حسنه وقف به عنوان یکی اهرم‌های مؤثر اعتقادی و فرهنگی برای جبران نیازهای مادی و معنوی جامعه تاکید کرده و از صدها سال پیش تاکنون واقفان خیراندیش با اختصاص بخشی از اموال خود برای خدمت مستمر به جامعه در قالب روش پسندیده (وقف) که بارزترین و روشن‌ترین مصداق احسان، انفاق، صدقه جاریه، تعاون و باقیات الصالحات است، منشا خدمات فراوان علمی، فرهنگی، هنری، رفاهی، بهداشتی در جامعه بوده‌اند.

انتهای پیام/86041
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول