اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

از عملکرد تیم کاله رضایت ندارم

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: از عملکرد بازیکنانم رضایت ندارم هر چند توانستیم حریف یزدی را مغلوب کنیم.

از عملکرد تیم کاله رضایت ندارم

بهروز عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: کاله مازندران بیش از دو ماه است که تمرینات منظم و منسجم را در دستور کار دارد و توانست به شرایط مطلوب بازی‌ها برسد.


وی با اشاره به دیدار هفته نخست لیگ برتر والیبال که با پیروزی کاله مازندران مقابل شهداب یزد در سالن ورزشی پیامبر اظعم(ص) همراه بود، افزود: معمولا بازی‌های اول در هر تورنمنت و لیگ سخت است زیرا تیم‌ها از یکدیگر شناخت کافی ندارند، اطلاعات باید در جریان بازی استخراج شده و به آن پرداخته شود.


سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با بیان اینکه در شروع بازی مقابل شهداب خوب بودیم ولی در دست‌های دوم و سوم حریف توانست سرویس‌های ما را مهار کنند و دفاع خوبی انجام دادند، متذکر شد: با تغییراتی که در دست‌های چهارم و پنجم در ترکیب کاله اتفاق افتاد بازیکنان باتجربه در کنار دیگر بازیکنان توانستند روند بازی را به دست بگیرند و پیروزی را برای آملی‌ها رقم زدند.


این مربی ادامه داد: فکر می‌کنم بازی زیبایی برای تماشاگران روی داد ولی من از عملکرد تیم رضایت ندارم زیرا آن چیزی که انتظار داشتم از شاگردانم ندیدم.


عطایی بیان کرد: به هر حال ورزش یک ویژگی دارد که آن چه در تمرینات کار شده را برخی مواقع نمی‌توان در زمین مشاهد کرد هرچند فکر می‌کنم در ادامه بهتر از گذشته خواهیم بود.


انتهای پیام/86012/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول