اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

دعوت فدراسیون والیبال از نماینده باشگاه کاله/ فانی: هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم

فدراسیون والیبال طی تماسی با نماینده باشگاه کاله از او برای حضور در مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر دعوت کرد.

دعوت فدراسیون والیبال از نماینده باشگاه کاله/ فانی: هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس، بنا بر اعلام سازمان لیگ فدراسیون والیبال تیم‌های پیکان، راه‌یاب ملل مریوان، سایپا، شهرداری ارومیه، شهرداری گنبد، شهرداری ورامین، فولاد ایرانیان سیرجان و سپاهان، 8 تیمی هستند که در رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران حضور خواهند داشت.

فدراسیون والیبال در حالی این خبر را در خروجی خود قرار داده که نام تیم‌هایی همچون خاتم اردکان، شهداب یزد، دورنای اورمیه، پیام مشهد و کاله برای حضور در لیگ برتر والیبال دیده نمی‌شود. این تیم‌ها همگی در فصل نقل و انتقالات فعال بوده و این روزها درگیر برگزاری بازی‌های دوستانه به منظور حضور پرقدرت در لیگ برتر باشگاه‌های کشور هستند.

امروز خبر رسیده است که علی فتاحی، سرپرست فدراسیون والیبال و منوچهر پورحسن، رئیس سازمان لیگ فدراسیون در تماس تلفنی از نماینده باشگاه کاله دعوت کرده‌اند تا در جلسه قرعه‌کشی لیگ برتر  شرکت کند.

جواد فانی، مدیر روابط عمومی باشگاه کاله با تایید این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: برخی اتفاقات خنده‌دار است. کل بدهی باشگاه کاله از سال‌های گذشته تا کنون 395 میلیون تومان است. باشگاه کاله سال‌ها است که از تیم‌های پایه در والیبال حمایت می‌کند، اما آقایان توجهی به این موضوع ندارند. سوال من این است که آقایان بر اساس کدام هیأت رئیسه و کدام مصوبه هیأت رئیسه  ورودیه لیگ را افزایش داده‌اند؟

وی ادامه داد: متاسفانه در فدراسیون فقط دنبال وصول مطالبات هستند؛ این در شرایطی است که بانک‌ها هم برخی از بدهی‌های خود را بخشیده‌اند. آقایان اگر دوست دارند لیگ را با حضور 8 تیم برگزار کنند، راحت باشند. ما اولین تیمی بودیم که تمرینات را برای حضور در لیگ برتر شروع کردیم. 

فانی خاطرنشان کرد: همین که بازیکنان کاله برای دریافت مبلغ قراردادهای خود در راهروهای فدراسیون معطل نمی‌شوند نشان دهنده خیلی از موارد است. برای حضور در جلسه امروز هم من تابع تصمیمات هستم، اما هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا تیم با سابقه کاله به لیگ برتر والیبال بازخواهد گشت یا اینکه به دلیل کج سلیقگی مسئولان فدراسیون عطای حضور در لیگ برتر را به لقایش می‌بخشد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول