اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

ایران راه شکوفایی اقتصاد را تکیه بر ظرفیت داخلی می‌داند

امام جمعه ساوه گفت: ایران انقلابی راه شکوفایی اقتصادش را در تکیه برظرفیت‌های داخلی و خنثی‌سازی تحریم یافته است و این اروپا است که باید فکری برای ماه‌های سخت زندگی شهروندانش پیدا کند.

ایران راه شکوفایی اقتصاد را تکیه بر ظرفیت داخلی می‌داند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های امروز نماز جمعه ساوه با تبریک فرارسیدن هفته دولت گفت: بزرگداشت و برگزاری هفته دولت فرصت طلایی و مغتنمی برای سرعت بخشی به ایجاد دولت اسلامی است.

وی با بیان اینکه مهمترین شاخصه دولت اسلامی، مدیریت جهادی و انقلابی است گفت: مدیریت جهادی مترادف تلاش‏ بی‏ وقفه، عاشقانه و تمام عیار در خدمت خالصانه به مردم مبتنی بر مبارزه انقلابی در همه عرصه‏ های علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و ... با نیت الهی و توکل به خدا جهت نیل به اهداف والای جامعه و مردم و رفع موانع موجود است.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: مدیریت جهادی با مصرف‏ گرایی، اشرافی گری و رفاه‏ طلبی ، تبعیض و ترویج نظام طبقاتی فقیر و غنی، غرب گرایی و غرب گدایی، انحراف از مسیر آرمان‏ گرایی دینی و ایمانی و ... مغایر بوده و بلکه مدیریت جهادی مشروط به مبارزه‏ بی‏ امان با مصادیق مذکور است.

خطیب نماز جمعه ساوه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب بر لزوم تربیت مدیران گفت: ایشان لازمه مدیریت و موفقیت در هر کاری را سه عنصر اصلی علم، عقل و عزم برشمردند که تلفیق آنها موجبات موفقیت هرچه بیشتر در کار را فراهم می‌سازد. 

وی اضافه کرد: در نظام اجرایی کشور رعایت این سه عنصر منجر به پیشرفت و موفقیت در نظام مدیریتی کشور می‌گردد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه تعداد مدیران فاسد در مقایسه با انبوه مدیران مؤمن و متعهد، بسیار اندک و کم شمار است گفت: کشورمان از نیروهای کارآمد و توانمند فراوانی برخوردار است که جایگزینی مدیران ناکارآمد و ضعیف را به آسانی ممکن می‌سازد. مدیری که خون غیرت و شرف و مردانگی شهیدان انقلاب در رگهای او جاری است هرگز اجازه نخواهد داد که غبار سوء مدیریت که ریشه تمام نابسامانی‌هاست بر قامت رشید نظام اسلامی که خار چشم آمریکای جنایتکار است بنشیند.

به گفته وی مدیر انقلابی منافع خود را در عزت و اقتدار نظام اسلامی جست‌وجو می‌کند و مدیر زبون و دنیا پرست به منافع پست و زودگذر دنیا راضی می‌شود.

وی در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره به مذاکرات هسته ای و جوابیه قاطع ایران به طرف های غربی گفت: وقت‌کشی آمریکا در مذاکرات نشانه استیصال آنها در مواجهه با ایران است پس از رد و بدل شدن طرح‌ها و برگه‌های توافق ایران و ۴ +۱ و پیشنهادات نهایی ایران به اروپا و آمریکا، چندین روز است با تعلل و وقت‌کشی از پاسخ دادن به ایران طفره رفته است.

حجت الاسلام جعفر رحیمی اضافه کرد: درحالی که نماینده اتحادیه اروپایی گفته است که ایران پیشنهادات خوبی داده است برخی بر این باورند که آمریکا با وقت‌کشی و تعلل می‌خواهد ایران را دچار سختی و فرسایش کند و با فضاسازی داخلی توسط مرعوبان و دلدادگان غرب، دولتمردان نظام اسلامی را به کوتاه‌آمدن در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار وادار کند.

خطیب نماز جمعه ساوه تصریح کرد: رییس جمهور بارها و اخیراً در اجلاس روز جهانی مسجد گفته است که هرگز از منافع و مصالح حقیقی ملت ایران کوتاه نخواهد آمد چراکه ایران انقلابی راه شکوفایی اقتصادش را در تکیه برظرفیت‌های داخلی و خنثی‌سازی تحریم یافته است و این اروپا است که باید فکری برای ماه‌های سخت زندگی شهروندانش پیدا کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول