اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

امام جمعه حلقه اتصال بین مردم و مسؤولان است

دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان گفت: امام جمعه به عنوان فرمانده قرارگاه فرهنگی حلقه اتصال بین مردم و مسؤولان و محور اتحاد و همدلی است و نباید فرصت خدمت به مردم را از دست بدهند.

امام جمعه حلقه اتصال بین مردم و مسؤولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از نائین، حجت‌الاسلام علیرضا فرهنگ دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه امام جمعه شهرستان نایین، اظهار داشت: تقویت نماز جمعه نیازمند ۳ مؤلفه بوده که مؤلفه اول و بسیار تأثیرگذار، جذب مردم به دین و به نماز جمعه است.

وی افزود: مسؤولان خادم مردم هستند و با تقوای فردی و اجتماعی و حیا و عفت می‌توانند مردم را جذب دین کنند که در مقابل مردم هم با تقوای خودشان، یک جامعه آرمانی را در زمان غیبت به نمایش می‌گذارند.

فرهنگ با اشاره به مردمی بودن دولت سیزدهم تصریح کرد: دومین مؤلفه استفاده از ظرفیت‌های مردم است، باید از توان و فکر مردم در حل مشکلات غافل نشویم؛ باید از ظرفیت اتحاد و همدلی مردم استفاده کرد، نماز جمعه باید نگاه اتحاد و همدلی در راستای تقویت نظام باشد و نه در تقویت شخص.

 

دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان سومین مؤلفه تقویت نماز جمعه را جهاد در راه خدا عنوان کرد و گفت: امروز باید حرکت و تلاش دولت را الگوی کار قرار دهیم و با کار جهادی و تلاش خالصانه باری از دوش مردم برداریم.

وی ادامه داد: امام جمعه به عنوان فرمانده قرارگاه فرهنگی حلقه اتصال بین مردم و مسؤولان و محور اتحاد و همدلی است و نباید فرصت خدمت به مردم را از دست بدهند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۸/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول