اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

راز قتل مرد جوان در تحقیقات کارآگاهان پلیس در زرندیه برملا شد

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه گفت: راز قتل مرد جوانی که در حدود سه ماه قبل در شهر مأمونیه شهرستان زرندیه به قتل رسیده بود،‌ در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس و دستگیری عاملان این قتل برملا شد.

راز قتل مرد جوان در تحقیقات کارآگاهان پلیس در زرندیه برملا شد

روح الدین یوسفوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در روزهای پایانی تابستان امسال گزارشی از کشف جسد فردی در اطراف شهر مأمونیه به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیم‌های انتظامی در محل حاضر شدند.

وی افزود: از همان دقایق اولیه اعلام این قتل، تحقیقاتی تخصصی در این خصوص در دستور کار پلیس قرار گرفت و بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی، بازجویی‌های تخصصی خود را از آشنایان و بستگان مقتول آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه ادامه داد: سرانجام با بهره‌گیری از روش‌های علمی و تخصصی، سرنخ‌هایی از دست داشتن یکی از بستگان مقتول در این قتل به دست آمد و کارآگاهان پلیس دریافتند که این قتل با همدستی همسر مقتول انجام شده است.

یوسفوند تصریح کرد: با دستگیری همسر مقتول و با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده در مراحل رسیدگی به این پرونده و طی بازجویی‌های انجام شده، مشخص شد که این قتل به دلیل برخی مشکلات خانوادگی و با طرح نقشه قبلی و همدستی دو مرد دیگر انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد:‌ دو متهم دیگر این پرونده نیز در عملیات‌هایی جداگانه دستگیر و هر سه نفر با تکمیل تحقیقات پلیس برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول