اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

راز قتل زن شازندی پس از 5 سال بر ملا شد/ سرقت طلاجات، انگیزه قتل

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف قتل و دستگیری ۲ نفر از متهمان پرونده زن شازندی پس از ۵ سال خبر داد.

راز قتل زن شازندی پس از 5 سال بر ملا شد/ سرقت طلاجات، انگیزه قتل

محمود خلجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده قتل زنی حدود ۶۷ ساله در دی‌ماه سال ۱۳۹۴، از سوی مقام قضائی در یکی از روستاهای اطراف شازند با توجه به اهمیت و حساسیت آن، موضوع به طور جدی در دستور کار کارآگاهان خبره پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی پلیس، مشخص شد طلاجات مقتول به سرقت رفته و علت بروز این جنایت، سرقت زیورآلات وی بوده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی در تحقیقات گسترده، سرانجام با دلایل و مدارک به دست آمده به خواهرزاده مقتول که خانمی با سوابق مصرف مواد مخدر است مظنون شدند و با دستور مقام قضائی فرد مذکور جهت انجام بازجویی و تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان شازند منتقل شد.

خلجی تصریح کرد: متهم که در بازجویی‌های متعدد فنی و تخصصی و با ارائه دلایل محکم در نهایت لب به اعتراف گشود و به قتل خاله خود اعتراف کرد و گفت: در دی‌ماه سال ۱۳۹۴ با همدستی ۳ نفر مرد که همه اعتیاد به مواد مخدر داشته‌اند، به‌قصد سرقت طلاجات مقتول به منزل وی در یکی از روستاهای اطراف شازند مراجعه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه اظهارات متهم مشخص شد ۲ نفر از سارقان به‌قصد سرقت به داخل منزل رفته و خواهرزاده مقتول و فرد چهارم در خارج از منزل مشغول نگهبانی بودند که سارقان پس از سرقت دست و پای مقتول را بسته و وی را در زیر پتو محبوس می‌کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به فوت خانم پس از گذشت چند ساعت پس از سرقت به دلیل بیماری آسم در زیر پتو تصریح کرد: پس از اعترافات خواهرزاده مقتول یکی از همدستان وی بلافاصله دستگیر و دیگر همدست وی نیز تحت تعقیب است

خلجی ادامه داد: یکی دیگر از متهمان اصلی نیز که در زندان بسر می‌برده به دلیل بیماری در حبس فوت کرده است.

وی افزود: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و تحقیقات برای دستگیری همدست متهمان ادامه دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول