دیدید میگفتن با تک نرخی کردن میخوایم رانت رو از بین ببریم؟الان بازم مرفهین بی درد و سرمایه خواران که برای تفریح به فرنگ میروند دلارشان محفوظه، و سختی اش روی معیشت مردم است.همیشه گفتم سیاست های نئولیبرالی در خدمت مرفهین است و فشارش بر گرده توده مردم
@user170909998263357686721 دی 1404دیدید میگفتن با تک نرخی کردن میخوایم رانت رو از بین ببریم؟الان بازم مرفهین بی درد و سرمایه خواران که برای تفریح به فرنگ میروند دلارشان محفوظه، و سختی اش روی معیشت مردم است.همیشه گفتم سیاست های نئولیبرالی در خدمت مرفهین است و فشارش بر گرده توده مردم
@user170909998263357686721 دی 1404چرا ارز مسافرتی عده ای قلیل مرفه بی درد حذف نمیشه اما به بهانه حذف رانت ارز ترجیحی ۹۰ میلیون انسان را حذف کردند و سفره مردم رو آتش زدن و باعث شدن اوباش اسراییلی جوانان رعنا را شهید کنن ولی خودشان در امنیت در حال گرفتن حقوق نجومی باشن
@WavyRoad21 دی 1404تعليقًا علىهر که هوس مسافرت چه زیارتی چه سیاحتی دارد باید هزینه اش هم بدهد ، هزینه تراشی از بیت المال کار درستی نیست و نمی باشد.
@Zzzz444421 دی 1404تعليقًا علىینی یه کار درست رو اگر بخوای به بدترین شکل انجام بدی باید بدی دست این جماعت روغنفکر غربگرابابا حذف ارز ترجیحی یک قرایند تخصصیه و هزار تا مقدمه و ماخره داره این چه وضع اجرا کردنشه چرا با این جماعت بی عقل خودفروخته مماشات میکنید که دودش بره تو چشم ملت
@user1720433564821 دی 1404تعليقًا علىارز کالای اساسی مردم قطع بشه ولی طرف چند صد میلیون خرج میکنه بره خارج ارز بگیره؟ آیا این عدالته ؟
@iranjanam21 دی 1404تعليقًا علىدیدین ارز تک تک نرخی نشده فقط ارز دولتی گران شد ؟ ارز دولتی یک ارز محدود هست که در تعداد بیشتر باید از ۷ خان بگذری ارز اصلی مردم خیلی از مواقع کارخانه ها در بازار آزاد تامین میشه
@user17661034608821 دی 1404تعليقًا علىدر زمان شهید ريیسی اررز مسافرتی 2هزار دلار بود لازم به مسافرت هم نبود با کد ملی به هر نفر در یک سال میدادند،بازم جای شکر هست به 500دلار رسوندن اونم هنگام پرواز ،اینجا هر اشتباهی رو با نفرت و جناح بازی جواب میدهند ،وقتی که دولت جناح خودشون راس کار بود از این رانت2000دلاری نهایت استفاده رو کردند الان…أظهر المزيد
@Samsami2521 دی 1404تعليقًا علىفکر کنم ارز را به نرخ مرکز مبادله دریافت میکنند که همون ارز تک نرخی است، دیگه ارز ترجیحی نمیدن
@iranjanam21 دی 1404کسی که مسافرت خارج میره ۵۰۰ دلار خیلی کمه براش همین هم ندیدن منت هم نزارید با ارز رانتی ۵ تا دونه برگه شما امثال افکار محدود و ضعیف مثل حسین کاظمی ها فکر میکنه سفر خارجی برای از ما بهترونه در صورتی هر انسانی باید راحت برای تجارت حتی تجربه به سفر خارجی بره مشکل فقط سفر خارجی نیست مردم عادی هر…أظهر المزيد
@user170910004834672840821 دی 1404تعليقًا علىکی گفته ارز مسافرتی دولتی میدن؟ قیمتش همون تک نرخیه. دوستان مطلب رو دقیق نخوندن گویا. گفته سامانه مبادله ارز ثبت نام کنن. روی قیمت ارز حرف نزده، روی مقدار ارز حرف زده که ۵۰۰ دلاره. قیمت تک نرخی هست مقدارش هم کمتر شده.
@user170910002606331217221 دی 1404تعليقًا علىبابا خجالت بکشید. ارز مسافری نکبت قراره تا کی ادامه پیدا کنه؟ کثافتا مردم نون ندارن بخورن ارز رانتی برای ترکیه و امارات و...لعنت...
@user17362479058721 دی 1404تعليقًا علىمولایی حالا نظر تو قبول کنیم یا حسین کاظمی ؟مرفهین سالی چند بار خارج میرن که فقط یک بار ارز میگیرن .حسین کاظمی زیارتی بخوای بری ارز نمیخوای؟زیارتی ها بیشتر مردم عادی هستن و تو صف ارز میایستن وگرنه بنده شخصا سالی چند بار مسسافرت میرم ارز نگرفتم تا همین لحظه