شرایط دریافت ارز مسافرتی اعلام شد

مرکز مبادله ارز و طلای ایران، اعلام کرد: متقاضیان ارز مسافرتی می‌توانند با مراجعه به سامانه ارز مسافرتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران به نشانی اینترنتی مشخص شده، اقدام به ثبت نام و تهیه ارز کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مدیریت ارتباطات مرکز مبادله ایران، متقاضیان ارز مسافرتی می‌توانند با مراجعه به سامانه ارز مسافرتی این مرکز به نشانی اینترنتی travel.ice.ir اقدام به ثبت نام و تهیه ارز کنند.متقاضیان پس از ثبت درخواست ارز مورد نیاز خود در سامانه ارز مسافرتی مرکز مبادله ایران، می توانند به باجه و یا دستگاه خودپرداز بانک موردنظر در فرودگاه مراجعه و پیش از پرواز ارز خود را دریافت کنند.برای دریافت ارز مسافری، متقاضیان می‌بایست با وارد کردن شماره همراه و کد ملی خود ثبت نام و اطلاعات شخصی مورد درخواست همچون شماره گذرنامه و تاریخ تولد را در سامانه ثبت نام کنند، سپس می‌بایست اطلاعات پروازی نظیر فرودگاه مبدا، کشور مقصد و همچنین تاریخ پرواز در سامانه قید و سپس بانک و ارز موردنظر را از بین بانک‌های دارای ظرفیت ارزی انتخاب کنند.بعد از ثبت، تأیید درخواست و پرداخت مبلغ کد تحویل ارز به متقاضی ارائه می‌شود که افراد می‌توانند ارز مورد نیاز خود را با ارائه کد تحویل ارز، می‌توانید با مراجعه به دستگاه خودپرداز یا باجه های بانک عامل منتخب در فرودگاه مبدا، دریافت نمایند.بر اساس آخرین مقررات ارز مسافرتی، ارز مسافرتی هوایی برای هر شخص حقیقی بالای ۵ سال، سالانه تا سقف معادل ۵۰۰ یورو قابل پرداخت است و متقاضیان بالای ۵ سال امکان دریافت ارز مسافرتی دارند.درخواست ارز مسافرتی فقط از طریق سامانه ارز مسافرتی و از هفت روز تقویمی قبل از تاریخ پرواز امکان پذیر است.انعکاس اخبار را اینجا بخوانید.
08:33 - 21 دی 1404

2 إعادة النشر7 التفاعل
568٫5k من المشاهدات


46 الإجابة

‌حسین کاظمی۲‌ صورة الملف الشخصي
دیدید میگفتن با تک نرخی کردن میخوایم رانت رو از بین ببریم؟الان بازم مرفهین بی درد و سرمایه خواران که برای تفریح به فرنگ می‌روند دلارشان محفوظه، و سختی اش روی معیشت مردم است.همیشه گفتم سیاست های نئولیبرالی در خدمت مرفهین است و فشارش بر گرده توده مردم

@Meysam121 دی 1404
تعليقًا على
مگه ارز تک نرخی نشد این همه شهید دادیمباز هم مسخره بازی شروع شد

‌حسین کاظمی۲‌ صورة الملف الشخصي
چرا ارز مسافرتی عده ای قلیل مرفه بی درد حذف نمیشه اما به بهانه حذف رانت ارز ترجیحی ۹۰ میلیون انسان را حذف کردند و سفره مردم رو آتش زدن و باعث شدن اوباش اسراییلی جوانان رعنا را شهید کنن ولی خودشان در امنیت در حال گرفتن حقوق نجومی باشن

‌حسین زوّاری گسک‌ صورة الملف الشخصي
@HZG136621 دی 1404
تعليقًا على
این بساط #ویژه_خواری و #دلار پاشی تا کی قرار است ادامه داشته باشد؟

‌جاده مارپیچ‌ صورة الملف الشخصي
@WavyRoad21 دی 1404
تعليقًا على
هر که هوس مسافرت چه زیارتی چه سیاحتی دارد باید هزینه اش هم بدهد ، هزینه تراشی از بیت المال کار درستی نیست و نمی باشد.

@Zzzz444421 دی 1404
تعليقًا على
ینی یه کار درست رو اگر بخوای به بدترین شکل انجام بدی باید بدی دست این جماعت روغنفکر غرب‌گرابابا حذف ارز ترجیحی یک قرایند تخصصیه و هزار تا مقدمه و ماخره داره این چه وضع اجرا کردنشه چرا با این جماعت بی عقل خودفروخته مماشات می‌کنید که دودش بره تو چشم ملت

@user1720433564821 دی 1404
تعليقًا على
ارز کالای اساسی مردم قطع بشه ولی طرف چند صد میلیون خرج میکنه بره خارج ارز بگیره؟ آیا این عدالته ؟

‌عرفان Rb‌ صورة الملف الشخصي
@iranjanam21 دی 1404
تعليقًا على
دیدین ارز تک تک نرخی نشده فقط ارز دولتی گران شد ؟ ارز دولتی یک ارز محدود هست که در تعداد بیشتر باید از ۷ خان بگذری ارز اصلی مردم خیلی از مواقع کارخانه ها در بازار آزاد تامین میشه

@user17661034608821 دی 1404
تعليقًا على
در زمان شهید ريیسی اررز مسافرتی 2هزار دلار بود لازم به مسافرت هم نبود با کد ملی به هر نفر در یک سال میدادند،بازم جای شکر هست به 500دلار رسوندن اونم هنگام پرواز ،اینجا هر اشتباهی رو با نفرت و جناح بازی جواب میدهند ،وقتی که دولت جناح خودشون راس کار بود از این رانت2000دلاری نهایت استفاده رو کردند الان…أظهر المزيد

@Samsami2521 دی 1404
تعليقًا على
فکر کنم ارز را به نرخ مرکز مبادله دریافت می‌کنند که همون ارز تک نرخی است، دیگه ارز ترجیحی نمیدن

‌عرفان Rb‌ صورة الملف الشخصي
@iranjanam21 دی 1404
کسی که مسافرت خارج میره ۵۰۰ دلار خیلی کمه براش همین هم ندیدن منت هم نزارید با ارز رانتی ۵ تا دونه برگه شما امثال افکار محدود و ضعیف مثل حسین کاظمی ها فکر میکنه سفر خارجی برای از ما بهترونه در صورتی هر انسانی باید راحت برای تجارت حتی تجربه به سفر خارجی بره مشکل فقط سفر خارجی نیست مردم عادی هر…أظهر المزيد

‌حرف رک‌ صورة الملف الشخصي
تعليقًا على
کی گفته ارز مسافرتی دولتی میدن؟ قیمتش همون تک نرخیه. دوستان مطلب رو دقیق نخوندن گویا. گفته سامانه مبادله ارز ثبت نام کنن. روی قیمت ارز حرف نزده، روی مقدار ارز حرف زده که ۵۰۰ دلاره. قیمت تک نرخی هست مقدارش هم کمتر شده.

تعليقًا على
بابا خجالت بکشید. ارز مسافری نکبت قراره تا کی ادامه پیدا کنه؟ کثافتا مردم نون ندارن بخورن ارز رانتی برای ترکیه و امارات و...لعنت...

@user17362479058721 دی 1404
تعليقًا على
مولایی حالا نظر تو قبول کنیم یا حسین کاظمی ؟مرفهین سالی چند بار خارج میرن که فقط یک بار ارز میگیرن .حسین کاظمی زیارتی بخوای بری ارز نمیخوای؟زیارتی ها بیشتر مردم عادی هستن و تو صف ارز میایستن وگرنه بنده شخصا سالی چند بار مسسافرت میرم ارز نگرفتم تا همین لحظه