مرکز مبادله ارز و طلای ایران، اعلام کرد: متقاضیان ارز مسافرتی میتوانند با مراجعه به سامانه ارز مسافرتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران به نشانی اینترنتی مشخص شده، اقدام به ثبت نام و تهیه ارز کنند.
کی گفته ارز مسافرتی دولتی میدن؟ قیمتش همون تک نرخیه. دوستان مطلب رو دقیق نخوندن گویا. گفته سامانه مبادله ارز ثبت نام کنن. روی قیمت ارز حرف نزده، روی مقدار ارز حرف زده که ۵۰۰ دلاره. قیمت تک نرخی هست مقدارش هم کمتر شده.