@user17184492742821 دی 1404در پاسخ بهلازم نیست راجب هر چیزی که صلاحیت و تخصص نداری صحبت کنی. اولا این ارز از قدیم بوده و ربطی به سیاحتی و زیارتی نداره و به همه تعلق می گیره. بعد هم مقدارش 500 یورو هست و زیاد هم نیست و در ضمن اختلاف قیمتی با ارز آزاد نداره....اما من دیدم افرادی با تفکر... ارز دولتی می گرفتن و کانتینر کانتینر ... وارد م…نمایش بیشتر