21 دی 1404

شرایط دریافت ارز مسافرتی اعلام شد

مرکز مبادله ارز و طلای ایران، اعلام کرد: متقاضیان ارز مسافرتی می‌توانند با مراجعه به سامانه ارز مسافرتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران به نشانی اینترنتی مشخص شده، اقدام به ثبت نام و تهیه ارز کنند.
دیدید میگفتن با تک نرخی کردن میخوایم رانت رو از بین ببریم؟الان بازم مرفهین بی درد و سرمایه خواران که برای تفریح به فرنگ می‌روند دلارشان محفوظه، و سختی اش روی معیشت مردم است.همیشه گفتم سیاست های نئولیبرالی در خدمت مرفهین است و فشارش بر گرده توده مردم
09:00 - 21 دی 1404

34 واکنش
16٫5k بازدید



1 پاسخ

@user17184492742821 دی 1404
در پاسخ به
لازم نیست راجب هر چیزی که صلاحیت و تخصص نداری صحبت کنی. اولا این ارز از قدیم بوده و ربطی به سیاحتی و زیارتی نداره و به همه تعلق می گیره. بعد هم مقدارش 500 یورو هست و زیاد هم نیست و در ضمن اختلاف قیمتی با ارز آزاد نداره....اما من دیدم افرادی با تفکر... ارز دولتی می گرفتن و کانتینر کانتینر ... وارد م…نمایش بیشتر