اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

افتتاح ۴ پروژه در حوزه راه و شهرسازی لرستان طی هفته دولت

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: در هفته دولت ۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴۱ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح ۴ پروژه در حوزه راه و شهرسازی لرستان طی هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، بهزاد شاکرمی امروز در جمع رسانه‌ها با اشاره به پروژه‌های هفته دولت اظهار کرد: در هفته دولت ۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴۱ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: پل بلیلوند یا شهدای بالا گریوه که جزو پروژه‌های سیل ۹۸ بود با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان تکمیل و افتتاح می‌شود.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی لرستان با اشاره به اطلاعات فنی پل بلیلوند گفت: پل بلیلوند با طول ۱۰۴ متر و عرض ۱۴ متر اواخر سال ۹۸ شروع شد و هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

شاکرمی به افتتاح پل ابراهیم آباد معمولان در هفته دولت نیز اشاره کرد و افزود: این پل با طول ۱۰۰ متر و عرض ۹ متر اواخر سال ۹۸ شروع و با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان تکمیل شد.

وی گفت: همچنین در هفته دولت ۳۹۱ واحد مسکن مهر با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی لرستان بیان کرد: در هفته دولت مسجد مسکن مهر الیگودرز و خرم‌‌آباد با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول