اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

۳۰ درصد کلاس‌های درس در لرستان نیازمند ایمن‌سازی هستند

رئیس نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به اینکه ۳۰ درصد از کلاس‌های درس لرستان نیاز به ایمن سازی دارد، گفت: کارهای خوبی در برنامه هفتم در کمسیون تلفیق در حال پیگیری است که اگر محقق شود، معضل مدارس تخریبی کشور و استان لرستان نیز رفع می‌شود.

۳۰ درصد کلاس‌های درس در لرستان نیازمند ایمن‌سازی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از الیگودرز، حمید رضا خان‌محمدی شامگاه سه‌شنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های در حال ساخت الیگودرز در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به اینکه تلاش دولت مردمی آماده کردن کلاس‌ها به اول مهرماه است، اظهار کرد: در شش ماه اول سال جاری ۲۴۰ کلاس درس در استان که یک‌صد کلاس درس آن جزو ساماندهی کانکس‌های بالای ۱۰ نفر است، آماده بهره‌برداری است.

وی گفت: با وجود اینکه تلاش زیادی در حوزه نوسازی مدارس لرستان انجام شده و مصوبات سفر رئیس‌جمهور هم در حال انجام است، اما استان نیاز‌های زیادی دارد که باید به آن توجه شود.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه باید تامین کلاس درس در حاشیه شهرها مورد توجه قرار بگیرد، عنوان کرد: باید به گونه‌ای پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شود که در چند سال آینده در حاشیه شهرها با کمبود کلاس درس مواجه نشویم.

خان‌محمدی با اشاره به اینکه ۳۰ درصد از کلاس‌های درس لرستان نیاز به ایمن‌سازی دارد، گفت: کارهای خوبی در برنامه هفتم در کمسیون تلفیق در حال پیگیری است که اگر محقق شود، معضل مدارس تخریبی کشور و استان لرستان نیز رفع می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه اعتبار تامین سیستم گرمایشی مدارس استان به دو برابر افزایش پیدا کرده است، افزود: در سفر دوم رییس جمهور به استان نیز برای افزایش اعتبارات با اولویت اتمام پروژه‌های نیمه تمام برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول