اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

کاهش وابستگی کشور به تولیدات دامی و کشاورزی/ایجاد هزار فرصت شغلی در کشور

مدیرعامل هلدینگ کشاورزی بنیاد مستضعفان کشور گفت: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی توانسته با سرمایه گذاری در زمینه کشاورزی و دامپروری علاوه بر ایجاد امنیت غذایی، اشتغالزایی، ارائه الگو مناسب کشاورزی، دامپروری کاهش وابستگی کشور به تولیدات کشاورزی و دامی را فراهم سازد.

کاهش وابستگی کشور به تولیدات دامی و کشاورزی/ایجاد هزار فرصت شغلی در کشور

عظیم رجایی در حاشیه افتتاح شرکت دامپروری و کشاورزی شیر و دام دشت گل کردستان در قروه که با حضور رئیس بنیاد مستضعفان صورت گرفت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه، اظهار کرد: هدف این مجموعه ایجاد امنیت غذایی با کاهش وابستگی به سایر کشورها است.

مدیرعامل هلدینگ کشاورزی کشور گفت: باتلاش و افزایش تولید محصولات کشاورزی و دامپروری از اعتماد بنیاد مستضعفان حمایت خواهیم کرد.

وی افزود:  بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی‌ توانسته با سرمایه گذاری در زمینه کشاورزی و دامپروری علاوه بر ایجاد امنیت غذایی، اشتغالزایی، ارائه الگو مناسب کشاورزی، دامپروری کاهش وابستگی کشور به تولیدات کشاورزی و دامی را فراهم  سازد.

رجایی با اشاره به رفع مشکلات حوزه کشاورزی گلخانه و دامپروری در کشور اذعان داشت: این مجموعه توانسته با تولید 500 میلیون تن شیر در سال ۱۰ درصد از نیاز کشور به این محصول را وارد بازار مصرف کند.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز همزمان با شهرستان قروه در استانهای اصفهان،کرمانشاه و مرکزی ۵ پروژه در زمینه کشاورزی، دامپروری، خوراک دام و صنایع وابسته به بهره برداری رسید که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها زمینه تولید صنایع وابسته به دام و کشاورزی در کشور افزایش می‌یابد.

رجایی با اشاره به افتتاح این ۱۷ پروژه در کشور گفت: تولید ۷۴هزار تن شیر و ۳۷۰۰ تن گوشت از ظرفیت های این ۱۷ پروژه دامی و کشاورزی است که برای یک هزار نفر را فراهم ساخته است.

وی ادامه داد: شرکت دامپروری و کشاورزی شیر و دام دشت گل کردستان زمینه توسعه گاوداری شیری با ایجاد مقاومت اقتصاد کشاورزی کشور بدون وابستگی به سایر کشورها در منطقه فراهم ساخته است.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۸۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول