اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

خدمت به مردم اولویت مسوولان باشد/نیروی انسانی بزرگترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: اگر ما به عنوان مسئول مشکلات را قبول کنیم و خدمت‌رسانی به مردم را در اولویت کار خود قرار دهیم، می‌بینیم که باز هم مردم در کنار این انقلاب و نظام علیرغم تمام مشکلات خواهند ایستاد.

خدمت به مردم اولویت مسوولان باشد/نیروی انسانی بزرگترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی در جلسه شورای اداری شهرستان دیواندره به شهادت فخری‌زاده اشاره کرد و با بیان اینکه رهبر انقلاب خطاب به فرزندان این نظام که در راه پیشرفت در زمینه‌های مختلف در تلاش هستند، فرموده‌اند: "اگر شما پیشرفت نمی‌کردید، اگر حرکت روبه‌جلو نداشتید، اینهمه با شما دشمنی نمی‌شد"، اظهار کرد: امروز وقتی به کشورهای اطراف خود در منطقه خاورمیانه نگاه می‌کنیم، چنین اتفاقاتی که فردی را به واسطه اینکه از نظر علمی، نظامی و یا سیاسی شاخص است در آن کشورها ترور کنند را نمی‌بینیم و این نشان از پیشرفتی است که در عرصه‌های مختلف به آن دست یافته‌ایم.

وی افزود: این نشان می‌دهد که جوانان ما به خود باوری رسیده‌اند و باید این نکته بیان شود علیرغم اینکه مشکلات بسیاری داریم و از نعمت داشتن بسیاری از چیزها نیز محروم هستیم، اما در مقابل دانشمندانی داریم که دشمن تمام توان خود را بدون حضور فیزیکی و با یک ابداع جدید که زوایای آن همچنان پنهان است، به کار می‌گیرد تا آنها را ترور کرده و به شهادت برساند.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: درست است که امروز مشکلات هست، گرانی هست، غم و اندوه هست اما نباید از داشته‌هایمان نیز غافل شویم و وقتی که از طرف دشمن ضربه می‌خوریم و این ضربه به قسمت علمی، تعهد و تخصص برخورد می‌کند یعنی راه خود را درست رفته‌ایم.

حجت‌الاسلام پورذهبی یادآور شد: اگر به خودباوری برسیم در کنار آن به نشاط و امید می‌رسیم و جوانان ما می‌توانند در عرصه‌های علمی دنیا حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشند و مشکلات را کنار بگذارند.

وی بیان کرد: اگر در کشور دستاوردی نداشته باشیم، دلیلی ندارد دیگر با ما دشمنی داشته باشند و به سراغ دیگر کشورها می‌روند و هزینه‌های بسیاری را که باید برای ترور دانشمندان و سران بزرگ ما انجام دهند، دیگر نیاز نیست که صرف کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: وقتی که مردم این مسائل را بدانند و به همه چیز اشراف داشته باشند و در کنار آن نیز ما به عنوان مسئول مشکلات را قبول کنیم و خدمت‌رسانی به آنها را در اولویت کار خود قرار دهیم، می‌بینیم که باز هم در کنار این انقلاب و نظام علیرغم تمام مشکلات خواهند ایستاد.

حجت الاسلام پورذهبی اظهار کرد: وقتی فردی که با تمام مشکلات، غم، اندوه، گرانی و کمبودها به سراغ یک نفر از ما که در اداره‌ای مشغول به خدمت هستیم، می‌رود اگر تنها با بداخلاقی با وی برخورد نکنیم و با امید و نشاط با وی برخورد شود بدون شک بسیاری از مشکلات خود را فراموش می‌کند.

وی افزود: ما باید بدانیم که سر سفره نظام هستیم و از این نظام حقوق می‌گیریم که مشکلات دیگران را حل کنیم نه اینکه جوابگوی کسی نباشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود بر توجه به نخبگان و افراد شاخص جامعه اشاره کرد و ادامه داد: این افراد با طرح و ایده‌هایی که دارند و می‌توانند در رفع بسیاری از مشکلات مثمرثمر باشند.

حجت‌الاسلام پورذهبی یادآور شد: از فرماندار و دیگر مسئولان دیواندره انتظار داریم از ظرفیت نخبگان این شهرستان بهره بگیرند چرا که این افراد دلسوز منطقه خود هستند و بهترین ایده‌ها را همیشه دارند.

گفتنی است، نماینده ولی فقیه در کردستان در سفر یک روزه خود به شهرستان دیواندره صبح امروز پس از حضور در گلزار شهدای دیواندره و ادای احترام به مقام شامخ شهدای این شهرستان در جلسه شورای اداری شرکت کرد و و در ادامه نیز دیدار با خانواده روحانیون، نشست با روحانیون و ... را جزو دیگر برنامه‌های خود در این سفر یک روزه قرار داده است.

انتهای خبر/2330/75

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول