اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

افتتاح کارگاه تولید ماسک توسط سپاه کردستان

یک کارگاه تولید ماسک با حضور فرمانده سپاه بیت‌المقدس و به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی این سپاه در هنرستان دخترانه کیمیای سنندج افتتاح شد.

افتتاح کارگاه تولید ماسک توسط سپاه کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کُردستان در افتتاحیه کارگاه تولید ماسک که توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه بیت المقدس و با مشارکت ناحیه یک آموزش و پرورش سنندج در هنرستان دخترانه کیمیا افتتاح شد، اظهار داشت: سپاه از همان روزهای نخست ورود کرونا در کشور در کنار سایر نهادهای متولی امر وارد عمل شده است و با بسیج امکانات و نیروها مشغول به خدمت‌رسانی است.

وی افزود: تمام مواد اولیه تهیه این ماسک‌ها توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه بیت‌المقدس کردستان و اسکان و تجهیزات آن نیز توسط آموزش و پرورش تامین شده است.

سردار حسینی عنوان کرد: تهیه این ماسک‌های بهداشتی توسط ۲۰ نفر از گروه‌های جهادی بسیج فرهنگیان تولید می‌شود.

وی اذعان داشت: روزانه هزار عدد ماسک‌ در این کارگاه‌ها تولید می‌شود و به صورت رایگان در مناطق محروم کردستان توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان همچنین خاطرنشان کرد: در این ایام گروه‌های جهادی نیز به یاری خانواده‌های آسیب‌پذیر معیشتی آمده و اقلام خوراکی و بهداشتی را در اختیار اقشار کم‌درآمد قرار می‌دهند.

وی از مردم خواست نسبت به رعایت نکات بهداشتی و عدم حضور در نقاط پرتجمع اهتمام داشته باشند و بیان کرد: سپاه در کنار ملت و دولت تلاش خواهد کرد، زنجیره انتقال ویروس کرونا را با کمترین آسیب قطع کند.

به گزارش فارس، از آغاز شیوع کروناویروس در کردستان، سپاه بیت‌المقدس با بسیج امکانات در راستای مقابله با این ویروس اعم از تولید کارگاه‌های ماسک، لباس مخصوص کادر درمانی و دستکش و همچنین ضدعفونی و گندزدایی معابر عمومی به مردم و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان کمک کرده است. 

انتهای پیام/2330/70/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول