اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

گندزدایی خیابان‌ها یکی از برنامه‌های بهداری سپاه کردستان است

معاون بهداری سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: ضدعفونی و گندزدایی خیابان‌های سطح شهر یکی از برنامه‌های این بهداری برای مقابله با بیماری کرونا در کردستان است.

گندزدایی خیابان‌ها یکی از برنامه‌های بهداری سپاه کردستان است

محمدرضا کوماسی در گفت‌وگو  با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: با شیوع بیماری کرونا در کشور، معاونت بهداشت و درمان سپاه بیت‌المقدس استان کردستان به حالت آماده‌باش درآمد و در راستای اطلاع‌رسانی و  پیشگیری از این ویروس اقداماتی انجام داده است.

وی افزود: ضدعفونی کلیه اماکن سپاه، اعم از آسایشگاه‌ها، آشپزخانه‌، معاونت‌ها و... بصورت مستمر و روزانه در ستاد و کلیه سپاه‌ها و نواحی
بخشی از اقدامات پیشگیرانه در برابر این بیماری است.

معاون بهداری سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: در این مدت ورود و خروج تمام نیرو‌های کادر و سربازان به سپاه‌ها و پادگان‌ها به وسیله تب‌سنج لیزری توسط اکیپ درمانی معاونت بهداری به خوبی کنترل می‌شود.

وی تصریح کرد: برگزاری جلسات قرارگاه پدافند زیستی در تمامی سپاه‌ها، برگزاری جلسه قرارگاه زیستی جهادی مشترک سپاه، بسیج و دانشگاه علوم پزشکی جهت مقابله با کرونا، دادن مرخصی استعلاجی به پرسنلی که دارای علائم سرماخوردگی و آنفلوآنزا هستند، آمادگی تماو‌وقت دو دستگاه آمپولانس در صورت بروز مورد مشکوک و ... از دیگر اقدامات معاونت بهداری سپاه بیت‌المقدس در مقابله با پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است.

کوماسی گفت: شارژ روزانه گندزدا‌ها پس از اتمام مواد ضدعفونی، ضدعفونی شهرک شهید کاظمی با همکاری جنگ نوین، ضدعفونی خیابان‌های سطح شهر با همکاری جنگ نوین و... از دیگر برنامه‌های این معاونت در راستای مبارزه با بیماری کرونا در سطح استان کردستان است.
انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول