اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

13 آبان نقطه عطفی در تاریخ مبارزاتی ایران است

رئیس مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: 13 آبان در تقویم جمهوری اسلامی به عنوان نقطه عطفی در تاریخ مبارزاتی ایران است.

13 آبان نقطه عطفی در تاریخ مبارزاتی ایران است

سیداحسن علوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: رخدادها و حوادث سرنوشت‌ساز سیزدهم آبان ماه، یادآور برگی از تاریخ ضدامریکایی و ضداستکباری ملت بزرگ ایران است که با دادن خون بهترین جوانان خود، شکست اردوگاه فکری و محاسباتی نظام سلطه را رقم زده است.

وی افزود: 13 آبان در تقویم جمهوری اسلامی به عنوان نقطه عطفی در تاریخ مبارزاتی ایران است.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان نشانه وحدت و انسجام مردم ایران در راستای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است.

وی گفت: با توجه به اینکه آمریکا و برخی کشورهای همراه آن همیشه در حال ایجاد فتنه، تنش و آشوب در منطقه هستند با حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان متوجه می‌شوند که مردم ایران همیشه پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و مقاومت و پایداری می‌کنند و از دستاوردهایی که در طول تاریخ انقلاب بدست آورده‌اند حفاظت می‌کنند.

علوی تاکید کرد: حضور دانشجویان و دانش‌آموزان در راهپیمایی‌ها به عنوان نسل آینده کشور که قرار است مدیریت کشور را در دست می‌گیرند می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/2330/83

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول