اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۱۳ آبان روز پاسخگویی به یاوه‌گویی آمریکاست

نماینده ولی فقیه در استان همدان و استاندار در بیانیه مشترکی خواستار حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ شدند.

۱۳ آبان روز پاسخگویی به یاوه‌گویی آمریکاست

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، پیام مشترک نماینده‌ ولی فقیه در استان و استاندار همدان به مناسبت 13 آبان، سالروز مبارزه‌ با استکبار جهانی صادر شد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی، ۱۳ آبان یادآور سه اتفاق مهم تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، به شهادت رساندن دانش‌آموزان مظلوم در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ و تسخیر سفارت آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) است، همه رویدادهای این روز تاریخی بزرگ پیام‌ها و درس‌هایی را برای نسل حاضر و نسل‌های آینده دارد که تقویت روحیه خودباوری، اعتماد به نفس و ضرورت هوشیاری در برابر توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان و استکبارستیزی از مهمترین درس‌های این وقایع است.

جمهوری اسلامی ایران حکومتی برآمده از متن مردم شریف و انقلابی است که تا به امروز از هیچ تلاشی در راستای مجد، عظمت و اقتدار آن فروگذار نکرده‌اند.

یومالله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روزی است که مردم غیور کشورمان ضمن بیعت با آرمان‌های والای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حضور در راهپیمایی شکوهمند این روز به تمام قدرت‌های پوشالی و استکباری جهان اعلام می‌کنند که جمهوری اسلامی ایران نظامی برآمده از متن مردم است و یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا تنها اتحاد و همبستگی ملی را افزایش می‌دهد.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و ادای احترام به حماسه‌آفرینان ۱۳ آبان، از مردم ولایتمدار، شهیدپرور و همیشه در صحنه استان همدان دعوت می‌کنیم؛ همچنان که در تمام صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی حضوری مسئولانه و آگاهانه را به منصه ظهور گذاشتند، این بار نیز با شرکت گسترده و فعال در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کنند.

انتهای پیام/۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول