اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

غربی‌ها مانند فرعون با رواج بی‌حجابی به دنبال استمرار حکومت خود هستند

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: غربی‌ها هم به مانند فرعون با رواج بی‌حجابی به دنبال منافع و استمرار حکومت خود هستند.

غربی‌ها مانند فرعون با رواج بی‌حجابی به دنبال استمرار حکومت خود هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ ستار هدایت خواه در همایش بانوان استان کهگیلویه و بویراحمد در محل مصلای امام خمینی این شهر با حضور مهمان ویژه الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون اظهار کرد: خانم چرخنده، الهام‌بخش حجاب و عفاف در عرصه داخلی و خارجی شده است.

وی گفت: اکنون میدان جنگ و مبارزه شیطان و دشمنان با ما در عرصه فرهنگی و حجاب و عفاف است.

این فعال فرهنگی در ادامه با بیان اینکه دشمنان با رواج بدحجابی و بی حجابی به دنبال توطئه برای بدبختی بشر هستند افزود: فرعون هم با رواج بی‌حجابی زنان به دنبال استمرار حکومت خود بود.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از نقاط قوت مسلمان ها توجه به حجاب زنان است گفت: لذا باید زنان مسلمان و دختران را دعوت به حجاب کرد در حالی که بدخواهان آنها را دعوت به رها کردن از چادر و حجاب می‌کند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: تمام تلاش دشمن این است که این زره مبارزه و لباس جهاد را در مقابل شیطان از تن زنان بیفکند.

وی با بیان اینکه رفتن به سمت بدحجابی و بی‌حجابی رفتن به سمت شیطان و دور شدن از انسانیت است گفت: در هیچ دوره‌ای از زندگی بشر برهنگی وجود نداشته است و انسانها به طرق مختلف خود را می‌پوشانند اما امروز دنیای غرب انسان را به سمت برهنگی سوق می دهد.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی یادآور شد: کسانی که زن ها را به بی‌حجابی و بدحجابی سوق می‌دهند دنبال منافع دنیوی خود بوده و زن را ابزار دست خود می‌کنند.

وی در ادامه گفت: بدحجابی امنیت زنان و خانواده ها را سلب کرده و حجاب وسیله‌ای برای امنیت و آزادی هر چه بیشتر از زنان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول