اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اجرای طرح جامع عفاف و حجاب در مازندران

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت: برنامه‌های مرتبط با طرح جامع عفاف و حجاب ازسوی ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان پیاده‌سازی شده که همچنان نیز برقرار است و نظارت و ارزیابی‌ها به‌صورت محسوس و نامحسوس از دستگاه‌ها توسط ناظران ستاد در حال انجام است.

اجرای طرح جامع عفاف و حجاب در مازندران

 مهرداد محمدی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: مازندران با ۳.۵ میلیون جمعیت در پیک مسافرت با جمعیت ۳برابری مواجه است که باتوجه به این مهم باید تمهیدات لازم برای طرح‌ریزی بستر‌های فرهنگی اندیشیده شود.

وی افزود: احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و نظارت بر رعایت اصل عفاف و حجاب در دستگاه‌ها بر اساس قانون، از مهم‌ترین برنامه‌های در دست اقدام ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران است، به همین منظور ستاد در نظر دارد اقدامات قانونی خود را در قالب قرارگاه ۲۱ تیر و از دستگاه‌های اجرایی به‌صورت ویژه آغاز کرده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران با اعلام اینکه شاخص‌های عفاف و حجاب تدوین و توسط ستاد به تمامی دستگاه‌های اجرایی سطح استان ابلاغ شده است، تصریح کرد: به تمامی مدیران ابلاغ شده نسبت به رعایت این شاخص‌ها در مجموعه خود اهتمام کامل داشته باشند.

محمدی با بیان اینکه بسیج در بحث ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه باید پیشگام باشد، اضافه کرد: برنامه‌های مرتبط با طرح جامع عفاف و حجاب ازسوی ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان مازندران در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان پیاده‌سازی شده که همچنان نیز برقرار است و نظارت و ارزیابی‌ها به‌صورت محسوس و نامحسوس از دستگاه‌ها توسط ناظران ستاد در حال انجام است.

وی با بیان اینکه پیگیر اصلاح وضعیت نامطلوب پوشش در جامعه با اجرای طرح جامع عفاف و حجاب هستیم، گفت: براین باور معتقدیم اگر مسوولان اصلاح شوند و به قانون عمل کنند، آحاد جامعه نیز به سمت اصلاح سوق پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول