اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

نشست صمیمی امام جمعه و فرماندار دنا با دانش‌آموزان بسیجی/مصباح‌نژاد: با بسیج آبرومندیم

نشست صمیمی به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی با حضور امام جمعه شهر سی‌سخت، سرپرست فرمانداری و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا و جمعی از مدیران با بسیجیان برگزار شد.

نشست صمیمی امام جمعه و فرماندار دنا با دانش‌آموزان بسیجی/مصباح‌نژاد: با بسیج آبرومندیم

به گزارش خبرگزاری فارس از سیسخت، نشست صمیمی به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی با حضور حجت‌الاسلام ناصر مصباح نژاد امام جمعه شهر سی‌سخت، علیار علیپور سرپرست فرمانداری، سرهنگ ستوده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا و جمعی از مدیران با بسیجیان برگزار شد.

سرهنگ ستوده از حضور پرشور بسیجیان در نماز جمعه تقدیر و تشکر کرد و گفت: در هفته مقدس بسیج دانش‌آموزی هستیم و روز 13 آبان را در پیش داریم که امیدواریم تمام مردم و بسیجیان با حضور پر شور خود در یوم‌الله 13 آبان مشت محکمی بر دهان یاوه گویانی چون آمریکا، اسراییل، انگلیس و تمامی دشمنان انقلاب اسلامی ایران بزنند.

مصباح‌نژاد امام جمعه سی‌سخت در این نشست گفت: در هفته بسیج دانش‌آموزی هستیم که این هفته مقدس را به تمامی بسیحیان عزیز تبریک می‌گویم، باید بدانید که برای این انقلاب حسین فهمیده ها داده‌ایم، نوجوانانی از دست داده ایم که تفنگشان از خودشان بلندتر بود، الان که در امنیت و آرامش هستیم مدیون شهدای گرانقدر هستیم که آزادی و تفریح  و کار و زندگی خودشان را فدا کردند و به میدان جنگ رفتند.

مصباح‌نژاد در ادامه گفت: بسیجی مخلص کسی است که تربیت اسلامی داشته باشد، خودسازی کند، عشق به اهل بیت و مقام معظم رهبری داشته باشد، با تعالیم دینی و قرآنی آشنایی کامل داشته باشد، موقعی که یک بسیجی همه این ها را یک جا در خود داشته باشد حاضر است به خاطر دفاع از کشور و ناموس جلوی تانک برود و خودش را فدا کند.

وی گفت: باید بدانید که عزت و آبرو و اعتبار ما در همین میدان بسیج است، در تفکر بسیجی است، همان طوری که می‌دانید امروزه در دنیای ما خرابی‌ها، نا آرامی‌ها و جنگ‌های زیادی است چرا که آن‌ها بسیج و نیروی بسیجی ندارند.

این مسوول افزود: امروزه که ما در تمامی صحنه‌ها، چه در نیروی هوایی، چه در نیروی زمینی و دریایی حرفی برای گفتن داریم چون تفکر بسیجی داریم پیرو راه ولایت فقیه هستیم امیدوارم که شما پسران و دختران یک بسیجی به تمام معنا شوید.

در پایان این نشست لوح های تقدیری به بسیجیان اهدا و از زحمات و خدمات آن‌ها تقدیر شد.



 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول