اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

افتخار ما مسوولان به بسیجی بودن است/جبهه فرهنگی ماموریت امروز بسیج است

فرماندار دنا گفت: مقابله با دشمن در جبهه فرهنگی ماموریت امروز بسیج است.

افتخار ما مسوولان به بسیجی بودن است/جبهه فرهنگی ماموریت امروز بسیج است

 به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت علیار علیپور در سخنرانی پیش از خطبه های امروز نماز جمعه سی‌سخت اظهار کرد: با توجه به اینکه روز 13 آبان را در پیش داریم و در هفته بسیج دانش‌آموزی هستیم از فرمان تاریخی امام خمینی رحمت الله علیه یادی کنیم که فرمان تاسیس بسیج دانش اموزی را خیلی هوشمندانه و متفکرانه صادر کردند.

وی گفت: این فرمان در نوع خود بی‌نظیر بود و در زمان جنگ ثابت کردند که مرد میدان جنگ هستند و در بیشترین عملیات‌های جنگ تاثیر گذاربودند.

علیپور با اشاره به اینکه 550 هزار نفر از رزمندگان زمان جنگ از بسیج دانش‌آموزی بودند و 36 هزار شهید تقدیم انقلاب کردند گفت: این آمار بسیار بالایی است و باعث افتخار جامعه بسیج دانش‌آموزی است.

وی خاطرنشان کرد: همان طوری که بسیج دانش‌آموزی در زمان جنگ اسلحه به دوش بودند و از مرز و بوم و مردم و ناموس کشور دفاع می‌کردند الان هم وظیفه مهم حضور در جبهه‌های مختلف فرهنگی برای مقابله با دشمن در زمینه نرم افزاری و سخت افزاری برای مقابله با تهاجم فرهنگی دارند و ما همواره به بسیج افتخار کرده‌ایم و خودم افتخار می‌کنم که یک بسیجی‌ام.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول