اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

افتتاح 19 پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش درکهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح 19 پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش در استان خبر داد.

افتتاح 19 پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش درکهگیلویه و بویراحمد

سید محمدتقی علوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار کرد: 19 پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش امسال در شهرستانهای بویراحمد ،دنا ،گچساران ،بهمئی و کهگیلویه افتتاح و تحویل جامعه ورزش استان خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در خصوص پروژه‌های شهرستانها اظهار داشت: سالن ورزشی گنجه‌ای ، چمن مصنوعی روستای گنجه ای سالن ورزشی چنارستان ،سالن ورزشی فیروزآباد ،زمین چمن مصنوعی روستای نقاره خانه و زمین چمن مصنوعی بونه بن از پروژه های افتتاحی در شهرستان بویراحمد است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص پروژه‌های آماده افتتاح در شهرستان دنا ادامه داد: چهار پروژه ورزشی در شهرستان دنا شامل ، سالن ورزشی تمنک ،سالن ورزشی دشت رز و سالن ورزشی روستای بادنگان و خانه جوان شهر سی‌سخت از پروژه‌های آماده افتتاح در این شهرستان است.

مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح پنج پروژه ورزشی در شهرستان گچساران خبر و افزود: سالن ورزشی روستای سرآب ننیز ،خانه جوان گچساران ،سالن ورزشی روستای ناصر آباد ،زمین چمن مصنوعی پاکو و زمین چمن مصنوعی شهید افراز از پروژه های افتتاحی در شهرستان گچساران در این هفته خواهد بود.

علوی،به سایر پروژه های پیش بینی شده برای افتتاح در هفته تربیت بدنی و ورزش اشاره و بیان داشت:دو پروژه ورزشی خانه جوان و مجموعه ورزشی شماره دو دهدشت نیر دراین هفته افتتاح خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در خصوص دو پروژه افتتاحی در شهرستان بهمئی گفت:مجموعه ورزشی لیکک و خانه جوان این شهرستان نیز در این هفته ی افتتاح و تحویل جامعه ورزش خواهد شد.
علوی از افتتاح زمین چمن مصنوعی بوستان باشت در این هفته خبر و از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در حمایت از ورزش استان و توسعه زیرساخت‌های عمرانی و فرهنگی و ورزشی تقدیر کرد.
سید محمد تقی علوی تصریح کرد: این 19 پروژه از محل اعتبارات ملی ،استانی و هدایای خاص وزارت نفت در استان احداث شده است.

انتهای پیام/82016

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول