اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تاکسی‌های غیرفعال و متوقف در اماکن دولتی توقیف می‌شوند

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی گفت: مجوز توقیف تاکسی‌های غیر فعال صادر شد و ‌بازرسان سازمان، تعداد ۱۷ تاکسی متوقف و غیرفعال را شناسایی و توقیف کردند.

تاکسی‌های غیرفعال و متوقف در اماکن دولتی توقیف می‌شوند

امیر صفی‌خانی سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با دستور معاون دادستان تاکسی‌های غیرفعال و متوقف در اماکن دولتی توقیف می شوند.

وی با بیان اینکه تاکسی‌ها بر اساس آیین نامه اجرایی مکلف به فعالیت در خط‌مسیر مشخص شده در پروانه بهره برداری هستند، افزود: با بررسی‌های صورت گرفته تعدادی از افراد تاکسی‌ها را در خطوط به‌ کارگیری نمی‌کنند که با جلسات برگزار شده با معاون دادستان اهواز، مجوز توقیف تاکسی‌های غیر فعال صادر و ‌بازرسان سازمان، تعداد ۱۷ تاکسی متوقف و غیرفعال در ادارات را شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: مالکین تاکسی‌های مذکور در کمیته انضباطی سازمان حاضر و‌ مطابق ضوابط و آیین نامه انضباطی اقدامات لازم صورت گرفت  و این روند طی ماههای آینده ادامه خواهد داشت.

صفی‌خانی خاطرنشان کرد: این اطمینان را به شهروندان می‌دهیم که با هر گونه بی‌نظمی برخورد می‌کنیم و در راستای بهبود ناوگان حمل‌ونقل عمومی تاکسی در سطح شهر اهواز از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

وی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند از طریق ۱۳۷ و  بازرسین مستقر در سطح شهر شکایات خود را به سازمان گزارش کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، دومین جلسه کمیته انضباطی در سال ۱۴۰۲ جهت رسیدگی به تاکسی‌های غیرفعال و متوقف در سطح شهر و اماکن دولتی برگزار شد.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول