اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

آماده‌سازی تمهیدات و مقدمات برگزاری انتخابات در خوزستان

استاندار خوزستان گفت: تمهیدات و مقدمات کار برای افزایش تعداد شعب، رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، آماده کردن عوامل مختلف، امکانات و زمان انتخابات در استان خوزستان انجام شده است.

آماده‌سازی تمهیدات و مقدمات برگزاری انتخابات در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار خوزستان امروز در خصوص روند اجرایی برگزاری انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اتکاء به رای مردم برای نظام بسیار مهم است و حضور مردم در انتخابات را مقوم نظام می‌دانیم. امام(ره) بر برگزاری انتخابات تاکید فراوانی داشت و در نخستین روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در اولین ماه سال بعد هم انتخابات برگزار شد.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، سالانه انتخابات داشتیم، حضور مردم در یوم‌الله‌ها و انتخابات یک اصل برای نظام جمهوری اسلامی تلقی می‌شود و پایه قدرت است.

استاندار خوزستان گفت: امیدواریم امسال هم همه مردم با شور و شوق پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند. مسئولان و مجریان برگزاری انتخابات کاملا بی‌طرف هستند و موفقیت هر کدام از کاندیداها برای ما تفاوتی ندارد. هر کسی که پیروز شود، رئیس جمهور همه خواهد بود.

سلیمانی‌دشتکی بیان کرد: تمام تمهیدات و مقدمات کار برای افزایش تعداد شعب، رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، آماده کردن عوامل مختلف، امکانات و زمان انتخابات در استان خوزستان انجام شده است و امیدواریم با قدرت و شوکت انتخابات برگزار شود.

وی افزود: زمان آغاز انتخابات یک ساعت جلوتر آمده و رای‌گیری از ساعت ۷:۰۰ صبح آغاز خواهد شد و در صورت لزوم با مجوز وزیر کشور تا ساعت ۲:۰۰ بامداد روز بعد تمدید خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول