اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

ایجاد اشتغال و ساماندهی معیشت مردم مهترین رسالت رئیس جمهور است

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: ایجاد زمینه اشتغال و ساماندهی وضعیت معیشت مردم؛ مهم‌ترین رسالت‌ رئیس جمهور است.

ایجاد اشتغال و ساماندهی معیشت مردم مهترین رسالت رئیس جمهور است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در جمع خبرنگاران خطاب به مردم ولایتمدار به ویژه جوانان، اظهار کرد: در گام اول برای حضور حداکثری باید تلاش کرد و چهره به چهره مردم را دعوت کنیم و در مرحله دوم نیز کاندیدای اصلح و صالح را انتخاب کنیم، در سابقه آن فسادستیزی، رفع محرومیت و پایبندی به وعده‌های خود وجود داشته باشد.

وی افزود: یک نفر که به عنوان رئیس جمهور پای کار می‌آید، اقتدار نظام مقدس اسلامی و مسائل اجرایی کشور بر عهده او است، باید بداند که در جنگ و ستیز فرهنگی، اجتماعی و در رأس همه آن اقتصادی قرار داریم و لباس رزم بر تن کند و در برابر توطئه‌های متعدد خود را مهیا کند.

امام جمعه اهواز گفت: ایجاد زمینه اشتغال و سامان‌دهی وضعیت معیشت مردم مهم‌ترین رسالت رئیس جمهور آینده است. این کارها در سایه دولت انقلابی، مؤمن، متدین و دارای سابقه راستی، صداقت در گفتار و امانت‌داری تحقق پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: انقلابی‌ها انتخابات پیش‌رو دور تلاش و زحمت است، اگر این بار سستی کردید و بر سر دو راهی قرار گرفتید که آیا به این رأی بدهیم یا به آن رأی بدهیم، کاندیدای امت اسلامی حزب الهی فقط یک نفر خواهد بود و آن یک نفر را شناسایی کنید.

موسوی‌فرد تصریح کرد: انقلابی‌ها اگر تا فرصت باقیمانده تا انتخابات تلاش نکنید زمین بازی را باز به غربگراها و به کسانی که دلشان به حال نظام نسوخته خواهید باخت.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول