اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تمام هم و غم دشمن کاهش حضور حداکثری مردم در انتخابات است

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: در آستانه انتخابات سرنوشت ساز قرار گرفته‌ایم و تمام هم و غم دشمن کاهش حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

تمام هم و غم دشمن کاهش حضور حداکثری مردم در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، مراسم گرامیداشت سالروز قیام پانزده خرداد، شهادت امام صادق(ع) و ارتحال امام خمینی(ره) باحضور حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز برگزار شد و ایشان پیرامون تقوای الهی، انتخابات ۱۴۰۰، حضور حداکثری مردم همراه با انتخاب اصلح و شخصیت امام خمینی(ره) به ایراد سخن پرداخت.

حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد در این مراسم ضمن تسلیت شهادت امام صادق(ع) و سالروز ارتحال امام راحل و شهادت جمعی از مردم ولایتمدار در قیام پانزده خرداد با بیان این‌که اگر امام عظیم الشأن امروز زنده بود مهم‌ترین توصیه ایشان شرکت در انتخابات است، اظهار کرد: در آستانه انتخابات سرنوشت ساز قرار گرفته‌ایم و تمام هم و غم دشمن برای کاهش دادن حضور حداکثری پای صندوق‌های رای است.

وی افزود: امام راحل می‌فرمایند که شرکت در انتخابات از اوجب واجبات است و حفظ نظام مقدس اسلامی بر پایه این انتخابات‌ها هست.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به اینکه عدم شرکت در انتخابات‌ در راس گناهان کبیره است، گفت: حضور حداکثری پای صندوق‌های رای و انتخاب کاندیدای اصلح، فردی که بتواند مشکلات کشور را برطرف کند دو توصیه امام راحل است در صورتی که اگر امروز زنده بود.

وی با توصیه مردم به رای دادن و حضور پای صندوق‌ انتخابات، ادامه داد: رای ندادن مساوی است با رای دادن به بدترین حالت و آن وضعیت موجود است. 

محمدنبی موسوی فرد تصریح کرد: نباید اتهام سوء عملکرد از بعضی‌ها را از دولت آینده بگیریم به همین جهت تلاش کنیم که در انتخابات شرکت کرده و کاندیدای اصلح را برگزینند.

وی با بیان این‌که کاندیداها وعده‌ای که می‌توانند عمل کنند را صادقانه با مردم در میان بگذارند، عنوان کرد: کاندیداها نه این‌که بعداز انتخاب وعده‌های خود را فراموش کنند به ملاحظه اینکه شعاری را دادند که نتوانستند به آن عمل کنند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول