اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

دستگاه قضایی خوزستان با متخلفین زمین‌خواری با قاطعیت برخورد می‌کند

رییس‌کل دادگستری استان خوزستان گفت: دستگاه قضایی استان در جهت صیانت از اراضی، منابع ملی و حفاظت از حقوق مردم با جدیت و قاطعیت با متخلفین پدیده شوم زمین‌خواری برخورد می‌کند.

دستگاه قضایی خوزستان با متخلفین زمین‌خواری با قاطعیت برخورد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام صادق مرادی رییس کل دادگستری استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دادگستری خوزستان از هیچ اقدامی در جهت صیانت از اراضی، منابع ملی و حفاظت از حقوق مردم در مبارزه و برخورد با پدیده شوم زمین‌خواری دریغ نخواهد کرد و در این زمینه هیچ‌گونه مماشاتی یا اغماضی با متخلفین صورت نخواهد گرفت.

وی بر جدیت و قاطعیت دستگاه قضایی خوزستان در برخورد با متخلفین پدیده شوم زمین‌خواری تاکید کرد و افزود: یکی از دلایلی که موجب گسترش تصرف در اراضی ملی و پدیده شوم زمین‌خواری شده این است که دستگاه‌های متولی در امر پیشگیری، از ظرفیت اختیارات اولیه قانونی خود به خوبی بهره و استفاده نمی‌کنند.

رییس کل دادگستری استان خوزستان با اشاره به محرومیت‌های استان خوزستان به ضرورت رفع مشکلات و معضلات این استان تاکید کرد و گفت: خوزستان ظرفیت فراوانی برای محرومیت‌زدایی دارد و باید همه با همکاری یکدیگر تلاش مضاعفی در رفع مشکلات و معضلات این استان در اسرع وقت داشته باشیم چراکه مردم ولایی و شهیدپرور خوزستان لایق خدمت‌رسانی و توجه بیشتری هستند.

مرادی تصریح کرد دستگاه قضایی خوزستان در راستای احقاق حقوق عامه با جدیت و مستمر پیگیر رفع مشکلات مردم مناطق محروم استان است و هیچ عذر و کوتاهی و قصوری از مسوولین در محل مشکلات این مناطق را نمی‌پذیرد و در صورت لزوم وفق مقررات با مدیران متخلف برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول