اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

از طرح‌های توسعه صنعتی با تسریع در صدور مجوزها حمایت می‌کنیم

معاون سرمایه‌گذاری و کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: از طرح‌های توسعه صنعتی با تسریع در صدور مجوزها و اعطای تسهیلات حمایت می‌کنیم زیرا حمایت از صنایع علاوه بر ارزآوری گامی بزرگ در رونق تولید و اشتغال است.

از طرح‌های توسعه صنعتی با تسریع در صدور مجوزها حمایت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سید علی موسوی معاون سرمایه‌گذاری و کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند امروز در آیین بهره‌برداری از کارخانه تولید کاتالیست در شهرک صنعتی آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اهداف ما حمایت از صنایع دانش بنیان و نوپاست که خوشبختانه امروز در همین راستا طرح توسعه این پروژه بهره‌برداری شد.

وی افزود: ما از سه طریق بحث تسهیلات، از محل تبصره 18 محل کمک‌های فنی اعتباری استان و تفاهمی که با معاونت علمی ریاست جمهوری داشته‌ایم از محل کمک‌های تسهیلاتی معاونت علمی استفاده کنیم و این واحدها را توسعه دهیم و از محصولات دانش‌بنیان حمایت کنیم.

موسوی با اشاره به حمایت از طرح‌های توسعه صنعتی گفت: در بحث صدور مجوزها تسریع لازم برای پروانه تاسیس، ساخت و بهره‌برداری با کمترین زمان ممکن و امتیازت ویژه برای صنایع دانش بنیان در منطقه آزاد اروند در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: از طریق ایجاد مرکز نوآوری علمی در بحث آموزش‌های علمی و مشاوره متخصصان امکانات لازم علمی در اختیار صنایع منطقه قرار خواهد گرفت.

مدیر توسعه کسب و کارهای منطقه آزاد اروند حمایت از صنایع را گامی بزرگ در رونق تولید و اشتغالزیی دانست و اظهار کرد: میزان سرمایه‌گذاری این کارخانه  ۴۵۰ میلیارد است و ۱۰۸ میلیون دلار ارزآوری در پی داشته است. با افتتاح این پروژه برای ۲۵ نفر به صورت مستقیم و ۷۵ نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد شده است و اینگونه پروژه‌ها میتوانند پشتوانه‌ای برای صنایع پتروشیمی کشور باشند.

انتهای پیام/72058

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول