اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

خراسان‌شمالی رتبه سوم امنیت سرمایه‌گذاری را کسب کرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی گفت: براساس پایش و ارزیابی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، خراسان‌شمالی در شاخص ملی امنیت سرمایه‌گذاری، رتبه سوم را در بین استان‌های کشور کسب کرد.

خراسان‌شمالی رتبه سوم امنیت سرمایه‌گذاری را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری، ناصر فخرموحدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی اظهارکرد: براساس پایش و ارزیابی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، خراسان‌شمالی در شاخص ملی امنیت سرمایه‌گذاری، رتبه سوم را در بین استان‌های کشور کسب کرد.

وی گفت: براساس ارزیابی صورت گرفته و پس از تلفیق داده‌های آماری و یافته‌های پیمایشی به ترتیب استان‌های هرمزگان، گلستان و خراسان‌شمالی مناسب‌ترین وضعیت را از دیدگاه فعالان کسب و کار از منظر شاخص امنیت سرمایه‌گذاری در کشور در بهار ۱۴۰۲ کسب کردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی افزود: وضعیت شاخص امنیت سرمایه‌گذاری استان‌ها در بهار ۱۴۰۲ در استان هرمزگان با کمیت ۵.۱۰ و این شاخص در دو استان خراسان‌شمالی و گلستان عدد ۵.۴۴ بوده است.

وی تصریح کرد: براساس نتایج این مطالعه در بهار ۱۴۰۲ از بین ۹ حوزه فعالیت اقتصادی مناسب‌ترین ارزیابی را فعالان حوزه کاری معدن به خود اختصاص داده است.

فخرموحدی اجرای اقدامات زیرساختی برای توسعه اقتصادی استان با اهتمام و پیگیری ویژه استاندار، رفع موانع و مشکلات سرمایه‌گذاران در کارگروه‌های مختلف اعم از کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، بهبود فضای کسب و کار از سوی دستگاه‌های اجرایی و حمایت مسئولان استانی از سرمایه‌گذاران را از دلایل این موفقیت ذکر کرد.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول