اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

حمایت بانک‌ها در پیشبرد طرح‌های توسعه‌ای خراسان‌شمالی ضروری است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی اجرای پروژه انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی را یکی از پروژه‌های با اولویت استان دانست و گفت: حمایت بانک‌ها در پیشبرد طرح‌های توسعه‌ای استان مهم، اثرگذار و ضروری است.

حمایت بانک‌ها در پیشبرد طرح‌های توسعه‌ای خراسان‌شمالی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ناصر فخرموحدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی ظهر امروز در نشست هماهنگی با بانک‌های استان و پتروشیمی خراسان با موضوع رفع نیاز تسهیلاتی پروژه انتقال پساب شهر بجنورد اظهارکرد: حمایت بانک‌ها در پیشبرد طرح‌های توسعه‌ای استان مهم، اثرگذار و ضروری است.

وی اجرای پروژه انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی را یکی از پروژه‌های با اولویت استان دانست و گفت: با توجه به پیشرفت قابل قبول این پروژه، نیاز به مساعدت بانک‌ها همچنان وجود دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی افزود: بانک‌‌های استان با تامین مالی و پرداخت تسهیلات، نقش مهمی در توانمندی واحدهای صنعتی و تولیدی و به نتیجه رسیدن پروژه‌ها در استان دارند.

وی تاکید کرد: هر جا نیاز به کمک و مساعدت ما و حضور استاندار باشد، آمادگی کامل برای همکاری داریم.

فخر موحدی اظهارداشت: امروزه روحیه سودآوری در هلدینگ‌ها مطرح است و در نتیجه هلدینگ‌ها نیز مجبور شدند تا این رویه را دنبال کنند، کنترل نقدینگی اولویت یک هلدینگ است تا ایجاد تولید کند.

وی با بیان اینکه در استان برخی به عنوان سرمایه گذار وارد عمل می‌شوند اما تفکر آنها یک تفکر اقتصادی درست نیست، افزود: تا زمانی که این تفکر صحیح ایجاد نشود در روند سرمایه‌گذاری مشکلاتی ایجاد می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی با تاکید بر برندسازی و ایجاد فضای تبلیغاتی برای تولیدات استان، گفت: در این زمینه استفاده از ظرفیت تبلیغات و برندسازی برای تولیدات بسیار ارزشمند استان، ضعیف عمل شده است. 

وی به زعفران تولیدی استان به عنوان یک نمونه اشاره کرد و بیان داشت: با وجود ظرفیت‌های فراوان، تبلیغات درستی در این مورد صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: در زمینه بهبود امنیت سرمایه‌گذاری برای بهار ۱۴۰۲ نتایج خوبی را در سطح استان شاهد هستیم.

فخرموحدی بر اهمیت کار مشارکتی در بالاترین سطح، دسته‌بندی صنایع و پیگیری تسهیلات زودبازده برای واحدهای تولیدی،جمع‌آوری سپرده‌های سرگردان در راستای تولید و افزایش سرمایه‌گذاری در استان تاکید کرد.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول